سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به راحتی می‌توانستیم با ۶ گل ماشین‌سازی را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به راحتی می‌توانستیم با ۶ گل ماشین‌سازی را شکست دهیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری از برد خانگی یک بر صفر فولاد مقابل ماشین‌سازی تبریز با آرزوی سلامتی برای فرتوت اهوازی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان گفت: کسانی که بازی را دیدند، احساس می‌کردند که اگر مسابقه ۶ بر صفر تمام می‌شد، هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. می‌توانستیم راحت ۶ گل بزنیم. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و حریف هم در اواخر مسابقه انتحاری بازی کرد.

سرمربی فولاد عنوان کرد: در یک صحنه اگر باهوش عمل نمی‌کردیم، حریف می‌توانست کار دستمان بدهد و به جای پیروزی، مساوی می‌کردیم. از بازیکنانم به خاطر فرصت‌سوزی‌ها و گل نزدن‌ها گِله دارم، اما به آنها خسته نباشید و تبریک می‌گویم بابت این همه موقعیت سازی و تلاشی که کردند تا این تعداد موقعیت برای تیم بسازند. متاسفانه در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم و نتوانستیم به گل‌هایی که لیاقتش را داشتیم، برسیم.

نکونام ادامه داد: ماشین‌سازی در دو بازی قبلی‌اش یک بر صفر به سپاهان باخت و ۳ بر صفر مس رفسنجان را شکست داد. فوتبالی که این تیم در چند هفته اخیر ارائه کرده، فرق کرده بود و علیرضا اکبرپور تیم خوب منسجمی را ساخته است که واقعاً فوتبال بازی می‌کند و این کار ما را سخت کرد. مهم سه امتیاز بود که بدست آوردیم و توانستیم در کورس بمانیم و شرایط‌مان را در جدول خوب نگه داریم. امیدوارم این فرصت‌سوزی‌ها در پایان فصل به ضررمان تمام نشود، چون هر یک گل، هر امتیاز و هر ضربه از این به بعد می‌تواند برای همه تیم‌ها در نقش مرگ و زندگی باشد. به تیم و بازیکنانم تبریک می‌گویم، ولی در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و متاسفانه به چیزی که لیاقتش را داشتیم، نرسیدیم.

سرمربی فولاد درباره احتمال ادامه همکاری با این تیم برای فصل آینده گفت: از وقتی که در فوتبال هستم، واقعاً مدیر خوب کم داشتم، ولی آنهایی که داشتم، مدیر خوبی بودند. در حال حاضر اگر بخواهیم از بهترین مدیر در فوتبال نام ببریم، سعید آذری بهترین مدیری است که وجود دارد و این به خاطر عملکردش است. خوشحالم با چنین مدیری کار می‌کنم که فوتبال و همه چیز را درک می‌کند و باعث افتخارم است که کنارش هستم. چیزی که او گفته، از لطفش بوده، ولی تا فصل تمام نشود، هیچ تصمیمی ندارم و تصمیمم را آخر فصل می‌گیرم. دوست دارم هر صحبتی که می‌شود، در کمال آرامش باشد و الان وقت نیست که چنین صحبت‌هایی انجام شود. تیم ما سه، چهار روز یکبار به میدان می‌رود و با این شرایط سختی که داریم، تمام تمرکزم روی آن است که بهترین نتایج را بگیریم. در پایان لیگ و جام حذفی تصمیم می‌گیرم که چه اتفاقی بیفتد.

نکونام در پایان درباره عملکرد داور گفت: داور تا دقیقه ۷۵ عملکرد خوبی داشت. در این ۷۵ دقیقه نیز باید بگویم که از صحنه پنالتی خودمان دور بودم و ندیدم که چه اتفاقی افتاد، اما به نظرم بعد از آن در یک صحنه دیگر روی کولیبالی پنالتی شد که گرفته نشد. صحنه گل‌مان را نیز دیدم که البته آفساید نبود و کمک داور اشتباه کرد. در مجموع با توجه به اینکه داور این بازی اولین قضاوتش را داشت، خوب داوری کرد و آینده روشنی دارد و می‌تواند در آینده یکی از داوران خوب تبدیل شود. امیدوارم اشتباهاتی هم که گفتم، داوران تصمیم درست گرفته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.