سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک پس از شکست شاگردانش در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ از آنها تمجید به عمل آورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک پس از شکست شاگردانش در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ از آنها تمجید به عمل آورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاروسلاو شیلهاوی سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک در پایان شکست ۲ بر یک ای تیم برابر دانمارک در سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها، گفت: ما در پایان نیمه اول دو بر صفر عقب افتاده بودیم و باید کاری برای جبران نتیجه انجام می‌دادیم. به همین دلیل یک مهاجم دیگر به ترکیب‌مان اضافه و با سیستم ۲-۴-۴ بازی کردیم. دانمارک را تحت فشار قرار دادیم و به این ترتیب به گل رسیدیم اما با گذر زمان ما قدرت کافی برای زدن گل تساوی نداشتیم.

وی افزود: از تمام بازیکنانم به خاطر عملکردی که در این تورنمنت داشتند تشکر می‌کنم. آنها ناراحتند و من این را در چشمان‌شان می‌بینم اما ما تا آستانه موفقیتی بزرگ پیش رفتیم هرچند که من فکر می‌کنم رسیدن به همین مرحله یک چهارم نهایی هم برای کل فوتبال چک یک دستاورد بزرگ است.

سرمربی چکی‌ها در پایان تأکید کرد: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. ما در این جام مجبور شدیم با رقبای بزرگ بجنگیم که خیلی از آنها نتوانستند به جایی که ما رسیدیم برسند. من فکر می‌کنم که هواداران قدر تلاش‌هایی که ما تا آخرین لحظه حضورمان در این تورنمنت انجام دادیم را می‌دانند. تمام بازیکنان شایسته تشکر هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.