مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به توهین مدافع پرسپولیس از باشگاه و آبی‌پوشان خواست با کنعانی‌زادگان دهان به دهان نشوند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به توهین مدافع پرسپولیس از باشگاه و آبی‌پوشان خواست با کنعانی‌زادگان دهان به دهان نشوند. مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط برای استقلال خاص شده است. از ۵،۶ سال پیش چیدمان مدیریتی استقلال خوب نبوده و همین موضوع به تیم ضربه زده است. منظور من احمد مددی، مدیرعامل استقلال نیست و کلی صحبت می‌کنم. نتیجه عدم چیدمان مناسب مدیریتی شرایط فعلی استقلال شده است. استقلال مشکل مدیریتی دارد، طوری که می‌بینیم هیئت مدیره نیامده استعفا می‌کند، اعضا اختلاف دارند یا مشکلات دیگری پیش می‌آید.

پیشکسوت استقلال با اشاره به صحبت‌های برخی مدیران و معاونان سابق باشگاه که از وزارت ورزش و جوانان انتقاد می‌کنند، گفت: اگر شما را مدیر استقلال گذاشته بودند، باید با اختیار تام می‌آمدید. اگر حرفی دارید، باید آن موقع می‌زدید. متاسفانه یکسری‌ حرف‌های بی‌اساس می‌زنند. کار همه شده «بگم بگم!» این حرف‌ها به درد استقلال و هواداران نمی‌خورد. هواداران خسته شده‌اند و حق دارند. باید پاک‌سازی اساسی در استقلال صورت گیرد.

پاشازاده در مورد انتقاد کادر فنی و بازیکنان از اشتباهات داوری علیه استقلال تصریح کرد: اشتباهات داوری در دنیا وجود دارد، اما در شرایط فعلی استقلال قابل تحمل نیست. صبر بقیه کم شده و نمی‌توان تحمل کرد.

وی در واکنش به توهین محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پرسپولیس به استقلالی‌ها گفت: این صحبت‌ها نشانگر شخصیت و تربیت خانوادگی افراد است. جایگاه و اصالت استقلال مشخص است. همان بهتر که این بازیکن مدت کوتاهی در استقلال بود و رفت، وگرنه اصالت استقلال زیر سؤال می‌رفت. به هواداران و اعضای تیم استقلال توصیه می‌کنم با این شخص دهان به دهان نشوند چون در حد و اندازه‌ای نیست که پاسخش داده شود. اگر استقلال را انتخاب کردیم به خاطر عقبه‌اش و شخصیت ناصر حجازی‌ها بود. در شأن باشگاه استقلال نیست که جواب این بازیکن را بدهد. مکتب ما احترام است، نه مکتبی که در آن ناسزا باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۴ )