مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بازی مقابل پرسپولیس را کلید موفقیت این تیم در پنج هفته پایانی لیگ برتر دانست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بازی مقابل پرسپولیس را کلید موفقیت این تیم در پنج هفته پایانی لیگ برتر دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید آذری درباره شرایط ویژه فولاد خوزستان در پنج هفته پایانی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: برنامه ویژه ما از دوم فروردین شروع شده و تقریباً حدود چهار ماه است که تحت فشار زیادی هستیم و مسابقات زیادی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به بسته بودن پنجره‌ نقل‌وانتقالاتی‌مان می‌دانستیم که چنین فشاری به ما وارد خواهد شد. همه دیدند که مقابل مس رفسنجان در سه دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و بازی که یک بر صفر جلو بودیم، متأسفانه ۲ بر یک شکست خوردیم. دست جواد نکونام روی نیمکت خالی است و اگر مصدومان ما اضافه نشوند شرایط‌مان بحرانی خواهد شد. امیدواریم که بازیکنان مصدوم ‌ما برسند تا بتوانیم به ۵ هفته پایانی امیدوار باشیم. با توجه به تمرینات ویژه‌ای که نکونام طراحی کرده است و حمایت کارخانه و هواداران عزیز امیدواریم که مثل سال گذشته در روز آخر سهمیه آسیا را کسب کنیم و تا آخرین لحظه هم ناامید نمی‌شویم و به مبارزه ادامه خواهیم داد.

وی درباره بازی حساس فولاد مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازی با پرسپولیس بازی مهمی برای ما خواهد بود. تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم سروسامان بخشیدن به وضعیت خودمان در جدول و کسب سهمیه است. در این مسابقه مطمئناً با انگیزه بیشتری به میدان خواهیم رفت و با تمام قوا می‌جنگیم. برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد. ما با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری نسبتاً مناسبی کردیم بازیکنان‌مان می‌دانند بازی با پرسپولیس کلید موفقیت و پیروزی در بازی‌های آینده‌مان خواهد بود. بنابراین با همه قدرت می‌جنگیم و امیدوارم بتوانیم سه‌شنبه‌شب یک پیروزی مهم را کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در ادامه گفت‌وگوی خود با رادیو تهران درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها و اینکه با او راجع به حضور هواداران در ورزشگاه شهدای فولاد صحبتی شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: صحبت رسمی در این زمینه نشده است. کرونا در حال حاضر وارد موج پنجم شده است، با این شرایط چطور می‌خواهیم هواداران را وارد استادیوم‌ها کنیم؟! چه کسانی می‌خواهند کنترل کنند؟ با این شرایط یک کار فوق ریسک است و همه را تهدید خواهد کرد و ما هم حاضر نیستیم که ریسک کنیم تا خدای نا کرده مردم آلوده شوند. باید در این پنج هفته پایانی احساسی عمل نکنیم. موج‌سواری نکنیم و اگر جایی هم می‌بینیم که هواداران در ورزشگاه هستند همه واکسینه شدند و از ما پیش هستند. ما هنوز در گام اول واکسیناسیون مانده‌ایم. به جای اینکه مردم را به استادیوم بیاوریم به دنبال کامل کردن واکسیناسیون مردم باشیم. فوتبال را در آینده هم می‌توانیم تماشا کنیم.

آذری در پاسخ به این پرسش که به کارش در فولاد ادامه خواهد داد، تصریح کرد: هم من و هم کادر فنی تیم فولاد با قدرت به کارمان ادامه خواهیم داد. یک تشکر از مدیران کارخانه و اعضای هیئت مدیره دارم، همه اعضای باشگاه با انسجام و شرح وظایف مشخص و سازمانی همه در کنار هم کار می‌کنیم و امیدواریم که امسال هم در روز پایانی لیگ توأم با موفقیت فولاد و شادکامی هواداران باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.