مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: دوم و سوم شدن برای استقلال در لیگ یک ناکامی به حساب می آید و به نظر من این ناکامی فقط با قهرمانی در جام حذفی جبران می‌شود.

عباس سرخاب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی با آلومینیوم برای استقلال خیلی مهم است، اما مهم‌تر از آن دیدار با پرسپولیس در جام حذفی و بعد از آن دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی اضافه کرد: احتمال سوم شدن استقلال در این فصل بسیار زیاد است، اما مهم‌تر از کسب رتبه سوم در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی است. این تیم فصل گذشته هم با فرهاد مجیدی تا یک قدمی قهرمانی در جام حذفی رفت که متاسفانه حاشیه‌هایی ایجاد شد که تیم بدون تمرکز در فینال مغلوب تراکتور شد. امسال سالی است که مجیدی و تیمش باید حداقل یک جام (جام حذفی) را برای استقلال به دست بیاورند.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: آلومینیوم چندان تیم پیچیده‌ای نیست و می‌شود نقاط ضعف و قوت آن را به راحتی شناسایی کرد. استقلال هم ابزار دیدار با این تیم خوش ساختار را دارد و برای پیروزی در این بازی تنها کافی است تا تمرکز حفظ شده و قدری هم هوشیار باشد.

سرخاب تاکید کرد: پیروزی بر آلومینیوم تا حدود زیادی سومی استقلال در لیگ را تضمین می‌کند، اما همانطور که گفتم دیگر هواداران استقلال به دوم و سوم شدن قانع نیستند و آنها امسال حتماً یک جام می‌خواهند؛ که با توجه به دور از دسترس بودن قهرمانی در لیگ برتر، باید همه توان این تیم برای قهرمانی در جام حذفی به کار گرفته شود.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص حواشی اخیر این تیم گفت: بهتر است من که فعلاً کاری برای از بین بردن این حاشیه‌ها نمی‌توانم انجام دهم درباره آن صحبت نکنم تا به آن دامن زده نشود. من بیشتر از ۳۰ سال است که با این تیم زندگی می‌کنم و حاشیه همیشه همراه آن بوده است. حاشیه هیچوقت در استقلال از بین نرفته فقط میزان آن کم و زیاد می‌شود. ما به این شرایط عادت داریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )