هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس در رادار باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که گفته می‌شود در آستانه به خدمت گرفتن جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند است، به نظر می‌رسد قصد جذب آدرین رابیو از یوونتوس را هم دارد. نشریه «دیلی‌استار» انگلیس در این مورد گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد یکی از نمایندگان خود را دوشنبه شب به شهر بخارست رومانی فرستاده بود تا بازی آدرین رابیوی ۲۶ ساله را در تقابل تیم‌های ملی فرانسه و سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ناسیونالا از نزدیک زیرنظر بگیرد، دیداری که خروس‌ها در آن در ضربات پنالتی شکست خوردند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

طبق این گزارش؛ رابیو نتوانست مانع حذف فرانسه از شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا شود، اما به نظر می‌رسد با عملکردش توانسته نظر منچستریونایتد را به خود برای عملی کردن این انتقال به اولدترافورد جلب کند. گفته می‌شود رابیو یکی از بازیکنانی است که یوونتوس قصد فروشش را دارد و این بازیکن می‌تواند در لیست خروجی این باشگاه ایتالیایی قرار بگیرد.

پیش از این پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داده بود؛ دو باشگاه منچسترسیتی و بارسلونا از اصلی‌ترین مشتریان هافبک فرانسوی یوونتوس هستند، این در حالی است که او تا سال ۲۰۲۳ با این باشگاه ایتالیایی قرارداد دارد.

آدرین رابیو که هفت سال سابقه عضویت در باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را داشت، در تابستان ۲۰۱۹ به‌عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس پیوست و تاکنون در ۸۴ بازی برای این تیم به میدان رفته و شش گل نیز به ثمر رسانده است.

او فصل اخیر در ۴۷ بازی از رقابت‌ها مختلف راه‌راه پوشان توین را همراهی کرد و آمار پنج گل زده و سه پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.