طبق اعلام یک منبع خبری در اسپانیا، میزان بدهی‌های باشگاه بارسلونا در یک بازه زمانی نه چندان بلند مدت از مرز یک میلیارد یورو عبور کرده است.

طبق اعلام یک منبع خبری در اسپانیا، میزان بدهی‌های باشگاه بارسلونا در یک بازه زمانی نه چندان بلند مدت از مرز یک میلیارد یورو عبور کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اس اسپانیا در خبری نوشت که بدهی‌های باشگاه بارسلونا از سال ۲۰۱۸ تا به امروز ۶ و نیم برابر شده و از رقم یک میلیارد یورو گذشته است.

به نوشته این نشریه مادریدی؛ بدهی‌های باشگاه بارسلونا تا سال ۲۰۱۸، تنها ۱۵۹ میلیون یورو بوده اما در سه سال پس از آن این رقم به یک میلیارد و ۴۴ میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

یکی از مأموریت‌های اصلی خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا و تیم او تسویه این بدهی است و به همین منظور آنها قرار است که از مؤسسه اعتباری گلدمن ساچس وامی ۵۲۵ میلیون یورویی بگیرند.

گویا ۸۹ درصد از اعضای باشگاه بارسلونا در مجمع اضطراری این باشگاه به اخذ این وام کلان رأی مثبت داده‌اند، وامی که قرار است که در ماه آگوست به حساب باشگاه واریز شود.

خرید بازیکنان زیاد که اغلب آنها هم به کار بارسلونا نیامده‌اند، پرداخت حقوق نجومی به بازیکنان و محروم شدن از منابع درآمدی مانند بلیت فروشی به دلیل شیوع کرونا، دلایل اصلی بالا رفتن بدهی‌های باشگاه بارسلونا طی سه سال اخیر بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.