هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با تمجید از تیم فوتبال پرسپولیس، زیر سؤال بردن قدرت این تیم را بی‌انصافی دانست.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با تمجید از تیم فوتبال پرسپولیس، زیر سؤال بردن قدرت این تیم را بی‌انصافی دانست. قائم اسلامی‌خواه در ‌گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط مس رفسنجان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد. وقتی تیمی چند هفته نتیجه نمی‌گیرد طبیعتاً یک تعطیلی چند هفته‌ای می‌تواند به آن تیم کمک کند. ما در تعطیلات روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا آماده شروع مجدد لیگ و بازی با پرسپولیس باشیم. امیدوارم که در این بازی نمایش خوبی از خودمان ارائه کنیم.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که چرا مس در سه بازی پیاپی شکست خورده است، تصریح کرد: ما در بازی با سپاهان از لحاظ تمرکز به‌هم ریختیم، ولی در دو بازی دیگر برابر نساجی و نفت مسجدسلیمان به شدت بدشانس بودیم و فقط روی دو موقعیت دو گل دریافت کردیم و هر دو بازی را باختیم. حالا تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌های لیگ برتر نتایج اخیر را جبران کنیم.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس که در رفسنجان برگزار خواهد شد، گفت: پرسپولیس چهار فصل پیاپی قهرمان شده است و در آسیا هم یک تیم پرقدرت و شناخته‌شده محسوب می‌شوند. آنها از لحاظ بازیکن، کادر فنی و مدیریت در بهترین شرایط ممکن هستند و زیر سؤال بردن قدرت فنی پرسپولیس بی‌انصافی است. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی در زمین خودمان انگیزه‌های زیادی برای نتیجه گرفتن خواهیم داشت. مس نشان داده که هر وقت آماده است برای حریفانش دردسر درست کرده و مطمئناً حریف آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.