باشگاه اینتر مجبور به فروش ستاره‌هایش از جمله اشرف حکیمی شده اما حاضر نیست این کار را در قالب معاوضه بازیکن با تیم‌های دیگر انجام دهد.

باشگاه اینتر مجبور به فروش ستاره‌هایش از جمله اشرف حکیمی شده اما حاضر نیست این کار را در قالب معاوضه بازیکن با تیم‌های دیگر انجام دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر حاضر نیست اشرف حکیمی دفاع راست مراکشی خود را در قالب معاوضه بازیکن با تیم‌های دیگر از دست بدهد.

مشکلات مالی به وجود آمده برای نراتزوری پس از شیوع کرونا این تیم را نه تنها مجبور به کاهش حقوق اعضای خود کرده بلکه برای آن چاره‌ای جز فروش یکی دو ستاره‌اش برای جبران کسری بوده باقی نگذاشته است.

یکی از پرطرفدارترین بازیکنان این تیم که مشتریان زیادی هم دارد اشرف حکیمی است. دفاع راست مراکشی، یکی از بهترین‌های اینتر در فصل اول حضورش در این تیم بود و اکنون مشتریان مانند پاری‌سن‌ژرمن و چلسی دارد.

طبق گزارش شبکه اسپورت ایتالیا و نشریه گاتزتا دلواسپورت؛ نراتزوری برای اینکه بتواند حکیمی را بفروشد حاضر شده قیمت مدنظرش را به ۷۰ میلیون یورو کاهش دهد اما این رقم را نقدی می‌خواهد و حاضر نیست بازیکن خود را معاوضه کند. این در حالیست که چلسی پیشنهاد ۶۰ میلیون یورو به علاوه مارکوس آلونسو را به قهرمان فصل گذشته سری A داده است.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن در خط نخست کورس جذب بازیکن سابق تیم‌های رئال مادرید و بوروسیا دورتموند قرار دارد.

لئوناردو، مدیر ورزشی PSG تاکنون یک پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی ارائه کرده اما اینتر آن را نپذیرفته و حالا به نظر می‌رسد که او قصد دارد پیشنهادی جدید و بالاتر ارائه کند.

اینتر، حکیمی را تابستان سال گذشته در ازای ۴۵ میلیون یورو آن هم به صورت قسطی خرید و این بازیکن ۲۲ ساله هم در ۴۵ بازی رسمی‌اش برای نراتزوری ۷ گل زد و ۱۱ پاس گل داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.