تیم فوتبال بارسلونا تحت تأثیر عملکرد هافبک تیم ملی ایتالیا قرار گرفته و قصد دارد او را که زمان زیادی هم به پایان قراردادش با ناپولی نمانده به خدمت بگیرد.

تیم فوتبال بارسلونا تحت تأثیر عملکرد هافبک تیم ملی ایتالیا قرار گرفته و قصد دارد او را که زمان زیادی هم به پایان قراردادش با ناپولی نمانده به خدمت بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق گزارش شبکه اسپورت ایتالیا باشگاه بارسلونا در نظر دارد برای خرید لورنزو اینسینیه هافبک تیم فوتبال ناپولی که تنها یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، دست به کار شود.

اینسینیه ۳۰ ساله یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ بوده است. او که یکی از بهترین‌های ناپولی طی فصول گذشته نیز بوده، هنوز قراردادش را با باشگاه شهر زادگاه خود تمدید نکرده است و به نظر می‌رسد که بروز یک‌سری تنش‌ها میان او و رئیس باشگاه اورلیو دلورنتیس سبب شده که باشگاه هم تمایل چندانی به تمدید قرارداد او نشان ندهد، طوری که روند مذاکرات میان دو طرف ماه‌هاست که هیچ پیشرفتی نکرده است.

در این میان اما باشگاه بارسلونا با نمایندگان اینسینیه تماس‌هایی داشته تا امکان جذب او در پنجره تابستانی امسال را بررسی کند.

اینسینیه در ۴۸ بازی رسمی‌اش در این فصل، ۱۹ گل زده و ۱۱ پاس گل داده است. گفته می‌شود که ناکامی ناپولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، اخراج جنارو گتوسو و جایگزینی او با لوچانو اسپالتی، سبب شده که بر تنش موجود در روابط اینسینیه و ناپولی افزوده شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.