سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات اعلام کرد که پس از مشخص شدن نتایج قرعه‌کشی مرحله نهایی دور مقدماتی برنامه آماده‌سازی خودش را اعلام می‌کند.

سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال امارات اعلام کرد که پس از مشخص شدن نتایج قرعه‌کشی مرحله نهایی دور مقدماتی برنامه آماده‌سازی خودش را اعلام می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فن مارویک که توانست امارات را به مرحله نهایی دور مقدماتی رقابت‌های انتخابی جام جهانی برساند روز گذشته در نشست مشترک با مسئولان فدراسیون فوتبال امارات درخواست‌های اولیه خودش برای برگزاری یک اردوی آماده‌سازی ۱۰ روزه در یکی از دو کشور آلمان و یا اتریش را اعلام کرد. وی همچنین بر این نکته تاکید کرد که پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن حریفان مرحله بعدی رقابت‌ها فهرست بازی‌ها و حریفان تدارکاتی مورد نظر خودش را اعلام می‌کند.

امارات در سید سوم مسابقات قرار گرفته و احتمال رویارویی این تیم با ده تیم دیگر حاضر در این مرحله در یکی از دو گروه شش تیمی وجود دارد.

گفتنی است امارات تنها تیم حاضر در مرحله نهایی دور انتخابی جام‌جهانی در آسیاست که دو بازیکن برزیلی و یک بازیکن آرژانتینی را با تغییر ملیت در اختیار گرفته و با یک ترکیب چند ملیتی در این رقابت‌ها حاضر می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.