چند بازیکن تیم ملی فوتبال شیلی در اردوی این تیم در جریان مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ مرتکب تخلف شدند.

چند بازیکن تیم ملی فوتبال شیلی در اردوی این تیم در جریان مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ مرتکب تخلف شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال شیلی که برای شرکت در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ راهی کشور برزیل شده و تاکنون در این مسابقات یک تساوی مقابل آرژانتین و یک پیروزی مقابل بولیوی کسب کرده، در همین ابتدای راه حاشیه‌هایی نیز در این تیم به وجود آمده است.

فدراسیون فوتبال شیلی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که چند بازیکن تیم ملی این کشور را به دلیل نقض حباب کرونایی این تیم (قرنطینه تیمی) با آوردن آرایشگر به اردوی این تیم، جریمه کرده است. آرتورو ویدال هافبک اینتر و گری مِدل مدافع بولونیا جزو چند بازیکنی هستند که حباب کرونایی تیم ملی شیلی را نقض کرده‌اند. خود ویدال هم با وجود اینکه تست کرونایش منفی شده، هنوز نباید با بازیکنان دیگر تیم در تماس باشد. در همین حال گفته می‌شود ویدال و مِدل با جریمه‌های سنگینی مواجه خواهند شد.

همچنین شایعاتی وجود دارد که برخی رسانه‌ها از جمله نشریه «مارکا» به آن پرداخته‌اند که بازیکنان مدنظر همچنین دچار تخلف دیگری شده‌اند و حباب کرونایی تیم ملی شیلی را در مورد دیگری هم نقض کرده‌اند. طبق این گزارش‌ها آنها چند زن خیابانی را به هتل محل اقامت شیلی دعوت کرده‌اند و میهمانی شبانه برای خود برگزار کرده‌اند. این رسانه‌ها پیشنهاد داده‌اند که بابت این افتضاح مارتین لاسارته باید از سرمربیگری شیلی اخراج شود و شیلی نیز از مسابقات کنار گذاشته شود.

این اتفاقات در حالی رخ داده که شیلی باید بامداد فردا (سه‌شنبه) در سومین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا به مصاف اروگوئه برود. تیم‌های فوتبال در شرایط کرونایی حاضر جهت مراقب از بازیکنان خود تیم را به طور کامل در اردوی خود قرنطینه می‌کنند و اجازه ورود شخصی از بیرون را به جمع‌شان نمی‌دهند که این را به اصطلاح حباب می‌گویند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.