باشگاه اینتر برای به خدمت گرفتن هافبک ترکیه‌ای رقیب دیرینه خود دست به کار شده است.

باشگاه اینتر برای به خدمت گرفتن هافبک ترکیه‌ای رقیب دیرینه خود دست به کار شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هاکان چهالهان‌اوغلو که کمتر از ۱۰ روز دیگر قراردادش با باشگاه میلان به پایان می‌رسد و برسر تمدید قرارداد با روسونری به توافق نرسیده، ممکن است فصل آینده پیراهن رقیب دیرینه این تیم را به تن کند. پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا روز شنبه خبر داده بود که مدیر برنامه‌های این هافبک ترکیه‌ای، این بازیکن را به اینتر پیشنهاد داده است.

حالا شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر می‌دهد که باشگاه اینتر مذاکرات خود را با مدیر برنامه‌های چالهان‌اوغلو آغاز کرده و مذاکرات طرفین برای انتقال این بازیکن ۲۷ ساله به جمع نراتزوری در سطح پیشرفته‌ای در جریان است.

طبق این گزارش؛ چالهان‌اوغلو هنوز پیشنهادی بهتر از پیشنهاد میلان با دستمزد ۴ میلیون یورو در سال برای تمدید قرارداد دریافت نکرده و بعید به نظر می‌رسد که اینتر با توجه به بحران مالی که به آن دچار شده، بخواهد پیشنهادی بهتر از میلان به چالهان‌اوغلو بدهد که با این شرایط احتمال ماندن او در میلان وجود دارد.

چالهان‌اوغلو که عملکرد خوبی با تیم ملی فوتبال ترکیه در مسابقات یورو ۲۰۲۰ نداشت و با کسب سه شکست متوالی از گردونه این رقابت‌ها حذف شدند، پیش از خواهان دریافت دستمزد ۶ میلیون یورو در سال به منظور تمدید قرارداد شده بود که این مورد موافقت مدیران باشگاه میلان قرار نگرفته بود.

گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون آرسنال، یوونتوس، گالاتاسرای و الدحیل نیز وضعیت این هافبک ترکیه‌ای را زیرنظر دارند. او در فصل اخیر در ۴۳ بازی از رقابت‌های مختلف به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن ۹ گل، ۱۲ گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.