وینگر تیم فوتبال سپاهان مقایسه این تیم با پرسپولیس را نادرست خواند و از پیش‌بینی قهرمان مسابقات لیگ برتر خودداری کرد.

وینگر تیم فوتبال سپاهان مقایسه این تیم با پرسپولیس را نادرست خواند و از پیش‌بینی قهرمان مسابقات لیگ برتر خودداری کرد. محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط سپاهان و رقابت فشرده این تیم با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی، گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم. شرایط پرسپولیس هم خوب است و اعتقاد من این است که نمی‌توان تا هفته آخر چیزی را پیش‌بینی کرد. طبیعتاً هر دو تیم فاکتورهای مهمی برای کسب عنوان قهرمانی دارند، ولی پیش‌بینی اینکه کدام تیم قهرمان خواهد شد واقعاً کار سختی است.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد من مقایسه دو تیم پرسپولیس و سپاهان کار درستی به نظر نمی‌رسد و مسئله مهم این است که کدام تیم بتواند در بازی‌های باقیمانده کمترین اشتباه را داشته باشد. خوشبختانه همه چیز در سپاهان خوب پیش می‌رود و ما با تمام تمرکز دنبال قهرمانی هستیم.

وینگر تیم فوتبال سپاهان راجع به تقابل تیمش با فولاد خوزستان در شروع مجدد لیگ برتر تصریح کرد:‌ قطعاً این یکی از بازی‌های سخت ما خواهد بود و البته در مجموع باید بگویم که بازی آسان وجود ندارد. ما در اهواز چالش سختی را در پیش خواهیم داشت، ولی برای رسیدن به قهرمانی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. فولاد با جواد نکونام نشان داده که تیم باکیفیتی است، ولی ما تلاش می‌کنیم که دست پر از اهواز برگردیم.

بازیکن سابق تیم ملی همچنین راجع به شرایط مبهم دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، گفت: ما در مرحله گروهی با شرایط سختی مواجه شده بودیم، ولی اسکوچیچ به خوبی توانست بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کند و ما از آن دوران بدی که در بازی‌های رفت داشتیم، فاصله گرفتیم. یک مساوی ممکن بود که همه چیز را برای تیم ملی به شکل بدی به پایان برساند، اما خوشبختانه بازیکنان نمایش بسیار خوبی داشتند و به چهار پیروزی رسیدیم. البته در این بین نمی‌توان از نقش دراگان اسکوچیچ هم به سادگی گذشت.

خلعتبری در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: اگر قرار است اسکوچیچ از تیم ملی کنار گذاشته شود، باید این سؤال را مطرح کرد که می‌خواهیم کدام مربی را به تیم ملی بیاوریم؟ طبیعتاً این موضوع می‌تواند چالش‌های خاص خود را داشته باشد، اما نظر من این است که اسکوچیچ باید در تیم ملی بماند و فدراسیون همکاری‌اش را با این مربی ادامه دهد. البته این را هم باید بگویم که ایران در مرحله بعدی کار سخت‌تری در پیش خواهد داشت، اما امیدوارم در نهایت به جام جهانی صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.