سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از عملکرد تیمش و به خصوص عملکرد کاپیتانش در بازی مقابل اروگوئه ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از عملکرد تیمش و به خصوص عملکرد کاپیتانش در بازی مقابل اروگوئه ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که تیم تحت‌هدایتش بامداد امروز (شنبه - به وقت تهران) موفق شد در دومین بازی خود در چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱) در کشور برزیل با نتیجه یک بر صفر اروگوئه را از پیش‌رو بردارد و اولین برد خود در این رقابت‌ها را تجربه کند، پس از این دیدار گفت: صادقانه باید بگویم که ما در بازی قبلی‌مان مقابل شیلی هم شایسته کسب پیروزی بودیم (دیداری که با تساوی یک - یک پایان یافت). اگر در این بازی سناریوی مشابه بازی قبلی رخ می‌داد، واقعاً عصبانی می‌شدیم. ما حملات اروگوئه را هم با تلاش زیادمان تحمل کردیم. در این بازی مستحکم بودیم و اروگوئه به سختی توانست دروازه ما را تهدید کند که این نکته خیلی خوبی است.

وی همچنین در خصوص انجام چهار تعویض اظهار داشت: به خاطر ویژگی‌های حریف‌مان دست به این تعویض‌ها زدم، این در حالی است که ما دوشنبه شب (بامداد سه‌شنبه به وقت تهران) یک بازی دیگر (با پاراگوئه) در پیش داریم و باید این را هم لحاظ می‌کردیم.

سرمربی آرژانتین همچنین در تمجید از فوق‌ستاره تیمش که در این بازی یک پاس گل داد و برای دومین بازی متوالی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، خاطرنشان کرد: مسی در این بازی پرتلاش و متعهد بود و نه‌تنها مسی، بلکه کل تیم وقتی این پیراهن را به تن می‌کنند، اینطور هستند. این برد به ما آرامش داد، چون مقابل رقیب بزرگی به برتری رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.