سرمربی پیشین تیم‌های میلان و ناپولی به طور رسمی قراردادش را با فیورنتینا فسخ کرد.

سرمربی پیشین تیم‌های میلان و ناپولی به طور رسمی قراردادش را با فیورنتینا فسخ کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه فیورنتینا امروز (پنجشنبه) به طور رسمی اعلام کرد با توافقی دوجانبه قرارداد جنارو گتوسو را فسخ کرده و دو طرف تصمیم گرفته‌اند که فصل پیش‌رو با هم همکاری نداشته باشند، این در حالی است که کمتر از یک ماه پیش سرمربی پیشین تیم‌های میلان و ناپولی با امضای قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی جدید بنفش‌پوشان فلورانس معرفی شد.

جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» پیش از این مدعی شده بود؛ اختلاف‌نظرهایی بین گتوسو و هیئت مدیره باشگاه فیورنتینا به خاطر دیدگاه متفاوت در استراتژی نقل‌وانتقالات وجود دارد. مدیران این باشگاه ایتالیایی همچنین از ژرژ مندز مدیر برنامه‌های گتوسو و دخالت‌های او در انتقال احتمالی بازیکنان به فیورنتینا ناراضی هستند.

رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که مدیران باشگاه فیورنتینا برنامه‌ای برای اختصاص بودجه زیاد برای تقویت ترکیب ویولا در این تابستان نداشته‌اند و در حالی که گتوسو نظر دیگری داشته و همین باعث شده تا طرفین به همکاری‌ای که تازه شروع شده بود، ادامه ندهند.

گتوسوی ۴۳ ساله که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ هدایت میلان را برعهده داشت، پس از جدایی از این تیم به جنوب ایتالیا رفت و سرمربی ناپولی شد. او در این تیم در ۸۱ بازی آمار ۴۶ برد، ۱۳ مساوی و ۲۲ باخت را از خود برجای گذاشت. ناپولی با این مربی ایتالیایی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ فاتح جام حذفی ایتالیا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.