هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تغییر در کادر فنی تیم ملی را به ضرر این تیم دانست.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تغییر در کادر فنی تیم ملی را به ضرر این تیم دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید امیری در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر با دعای خیر مردم اتفاقات خیلی خوبی افتاد، ولی هنوز راه خیلی دراز است و باید خیلی بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم. نیاز است مثل همین چهار بازی تمام مسئولان پشت تیم بیایند و مردم دعا کنند تا به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: به هر حال همه عوامل دست به دست هم دادند، آنقدر که از لحاظ غرور ملی به ما برخورده بود و همه بچه‌ها مصمم شده بودند. از کار و تلاش زیاد کادر فنی و بازیکنان که با رطوبت بالا توانستند این نتیجه را رقم بزنند، نباید گذشت.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه قرارداد اسکوچیچ به پایان رسیده است و در این مورد چه نظری دارد، گفت: الان هر تصمیمی به غیر از ابقای کادر فنی می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد. این نظر شخصی من است. تیم ملی چهار بازی در این مرحله و چند بازی دوستانه داشته و تا حدودی این انتظارات برآورده شده است. الان شاید زمان جابه‌جایی نباشد، چون اگر اتفاقی رخ دهد به فوتبال ملی لطمه خورده است. الان شرایط برای تغییر کادر فنی فراهم نیست. الان جای این صحبت‌ها نیست تا در این برهه که دو ماه بیشتر فرصت نیست، تیم ملی را وارد حاشیه کنیم.

امیری در مورد مصدومیتش گفت: از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدم، ولی خدا را شکر با تصمیم کادر پزشکی تیم ملی شرایطم خیلی بهتر است. باید شرایطم را بررسی کنم تا ببینم به بازی لیگ می‌رسم یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.