رئیس سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور گفت: از امروز به کارهای اقتصادی تیم ملی فوتبال ایران کمک می کنیم و کسی نباید دغدغه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت با حضور در مراسم تقدیر از تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به دور نهایی انتخابی جام جهانی قطر گفت: هر وقت تیم ملی فوتبال به میدان می‌رود نفس‌های ما در سینه حبس می‌شود. آنها می‌خواستند پس از یک محاصره اقتصادی و تلاش برای تحقیر ملی، توان اقتصادی را از ما بگیرند و مردم را به ستوه آوردند. سعی داشتند با گرفتن میزبانی مانع پیشرفت ما شوند ولی درخشش شما باعث شد تا غرور ملی احیا شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بودجه کشور گفت: البته همه در این مسیر تلاش کردند.

معاون رئیس جمهور افزود: اگر تلاش کادر فنی تیم ملی نبود و فدراسیون فوتبال وظیفه‌اش را به درستی انجام نمی‌داد، این صعود سخت‌تر می‌شد.

نوبخت ادامه داد: آنچه اتفاق افتاد شرط لازم بود ولی کافی در ادامه رخ خواهد داد. من به اینجا آمدم تا به شما بگویم که ذهنتان از مسائل مالی را دور نگه دارید. بعضی‌ها می‌گویند از شنبه می‌خواهیم مسائل مربوط آغاز کنیم ولی من می‌گویم از همین الان و پس از این برنامه جلسات برای مسائل مالی آغاز خواهد شد. من به اعضای تیم، کادر فنی و عزیزی خادم می‌گویم که ذهنتان را از مسائل مالی خالی کنید که آن وظیفه ماست. امیدواریم در مراحل بعدی همو موفق شویم و به جام جهانی برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.