وزیر ورزش و جوانان کارنامه فوتبال کشورمان در سال‌های گذشته را بسیار بسیار روشن توصیف کرد.

وزیر ورزش و جوانان کارنامه فوتبال کشورمان در سال‌های گذشته را بسیار بسیار روشن توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مسعود سلطانی‌فر در مراسم استقبال و تجلیل از تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به ملت قهرمان ایران، ریاست فدراسیون، همکارانم در وزارت ورزش و اعضای کادر فنی تیم به خصوص اسکوچیچ و تک تک بازیکنان تیم ملی که هر کدام به‌عنوان ستاره‌های آسیا می‌درخشیدند، تبریک می‌گویم. حق‌ بازیکنان بود که این پیروزی‌های بزرگ نصیب ایران شود.

وی در ادامه افزود: ما اگر در این دوره نمی‌توانستیم صعود کنیم، علاوه بر اینکه یک نسل بسیار ارزشمند فوتبال‌مان می‌سوخت و فرصت مطرح شدن را از دست می‌داد، یک حسرت بسیار وسیعی بین نوجوانان باقی می‌ماند. ما اگر نمی‌توانستیم صعود کنیم در جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم نمی‌توانستیم شرکت کنیم. ما از زمانی که عزیزی‌ خادم منصوب شد شاید بیش از ۱۰ جلسه داشتیم که ببینیم چه کارهایی باید انجام بدهیم، اما به یکباره اتفاق بدی افتاد و AFC که رئیس یک بحرینی است، اعلام کرد به دلایل مختلف از جمله کرونا و تحریم اقتصادی، نمی‌توانید بازی را در ایران برگزار کنید و بازی‌ها به بحرین داده شد. ما یقین داشتیم که تمام این موارد برنامه‌ریزی می‌شود که بحرین از گروه ما صعود کند. اینجا لازم بود که ما فکر کنیم. بدون اغراق بچه‌های ما بهترین‌های آسیا هستند که در باشگاه‌های خود می‌درخشند. یقین داشتیم که اگر مشکلی پیش نیاید ما می‌توانیم سربلند بیرون بیاییم. به تک تک بازیکنان تیم ملی تبریک می‌گویم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: مردم در خاطرشان دارند که کارنامه فوتبال کشور در چند سال گذشته بسیار بسیار روشن است. ما در سال‌های اخیر یک باشگاه‌مان دو بار به فینال آسیا رسیده و امسال هم سه تیم به مرحله بعد صعود کردند که این هم اتفاق و دستاورد بزرگی است. من یقین دارم با وجود اینکه مسابقات مرحله نهایی از دو، سه ماه دیگر شروع می‌شود و سخت‌تر است، حتماً این تیم و بچه‌ها در کنار ملت ایران و رسانه‌ها و با تدارک و پشتیبانی خوب ان‌شاءالله گلیم خود را به خوبی از آب بیرون خواهند کشید. من از آقای نوبخت هم تشکر می‌کنم که حمایت ویژه‌ای داشته است. به هر حال ما در وزارت ورزش و فدراسیون احساس تنهایی نمی‌کردیم. امیدواریم همانطور که بازیکنان در این مسابقات موجبات نشاط و شادی مردم را فراهم کردند، در آینده هم این تیم بتواند موجب نشاط مردم شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.