سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی با وجود شکست تیمش مقابل سه‌شیر از عملکرد بازیکنانش راضی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی با وجود شکست تیمش مقابل سه‌شیر از عملکرد بازیکنانش راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتکو دالیچ در پی شکست یک بر صفر عصر امروز (یکشنبه) شاگردانش مقابل انگلیس در گروه D مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۰ گفت: به انگلیس بابت این برد و البته به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. بازی سختی بود و هوا هم گرم بود. همانطور که انتظار داشتیم، باید فشار ۲۰ دقیقه اول انگلیسی‌ها را دفع می‌کردیم. پس از آن کم‌وبیش موفق شدیم بازی را کنترل کنیم.

وی افزود: سپس روی یک اشتباه دروازه‌مان باز شد. یک هفته بود که با بازیکنان صحبت می‌کردیم که در چنین وضعیتی گرفتار نشوند و دقیقاً این اتفاق در این بازی افتاد و انگلیس از فضای به وجود آمده استفاده کرد و دروازه ما را گشود. انگلیس مقابل تماشاگرانش قدرنمند است، اما ما نسبتاً بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و همین دلگرمم می‌‌کند. من به این تیم خوشبین هستم.

سرمربی تیم ملی کرواسی در پایان خاطرنشان کرد: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، اما عملکرد ما مقابل انگلیسِ خوب به اندازه کافی خوب نبود. ما تاوان یک اشتباه را دادیم، اما باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی بعدی‌مان باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.