پزشک تیم ملی فوتبال دانمارک درباره حادثه‌ای که سبب شد اهالی دنیای فوتبال برای دقایقی در بهت و شوک فرو برود توضیحاتی ارائه کرد.

پزشک تیم ملی فوتبال دانمارک درباره حادثه‌ای که سبب شد اهالی دنیای فوتبال برای دقایقی در بهت و شوک فرو برود توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورو ۲۰۲۰ از تبدیل شدن به یکی از تلخ‌ترین ادوار این رقابت‌ها گریخت. تنها ۲ دقیقه به پایان نیمه اول بازی سوم جام میان تیم‌های دانمارک و فنلاند در گروه B در شهر کپنهاگ باقی مانده بود که ناگهان کریستین اریکسن نقش بر زمین شد. سیمون کیائر کاپیتان دانمارک که نزدیک‌ترین فرد به صحنه بود، با دیدن این اتفاق بلافاصله دست به کار شد و برای نجات جان هم‌تیمی‌اش اقدام کرد. در حقیقت همان اقدامات اولیه او بود که باعث شد تنفس ستاره اینتر قطع نشود و شانس زنده ماندن داشته باشد.

مارتین بوئنسن پزشک تیم ملی دانمارک در این خصوص گفت: وقتی که ما بالای سر کریستین رسیدیم، او بیهوش شده بود. او به پهلو دراز کشیده بود و هنوز داشت نفس می‌کشید. در ابتدا من می‌توانستم نبض او را احساس کنم اما ناگهان آن هم متوقف شد و ما فوراً شروع به انجام عملیات احیا کردیم. تیم پزشکی خیلی سریع اقدام کرد. ما کاری که می‌بایست انجام می‌دادیم را انجام دادیم و موفق هم شدیم. کریستین احیا شد و خوشبختانه قبل از اینکه ما او را به بیمارستان ببریم، او داشت با ما حرف می‌زد.

حال کریستین اریکسن کمتر از ساعتی پس از اتفاق هولناکی که برایش رخ داد رو به بهبود رفت و پایدار شد اما او هنوز باید تحت معاینات و تست‌های تکمیلی قرار بگیرد.

بوئنسن در ادامه گفت که تصور نمی‌کند اتفاقی که برای اریکسن رخ داد؛ نوعی حمله قلبی بوده باشد، هر چند تا زمان انجام تمامی معاینات تکمیلی طی روزهای آینده نمی‌توان نظر قطعی داد.

در همین حال، شائبه‌ای که در خصوص احتمال رخ دادن این اتفاق بر اثر عوارض جانبی واکسیناسیون کرونا شکل گرفته بود هم از سوی جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه اینتر تکذیب شد و او گفت که ستاره دانمارکی نه به کرونا مبتلا شده و نه واکسن کرونا زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.