تیم ملی فوتبال بلژیک با کسب یک پیروزی آسان مقابل روسیه در خاک این کشور به صدر جدول گروه B یورو ۲۰۲۰ صعود کرد.

تیم ملی فوتبال بلژیک با کسب یک پیروزی آسان مقابل روسیه در خاک این کشور به صدر جدول گروه B یورو ۲۰۲۰ صعود کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم رقابت‌‌های یورو ۲۰۲۰، شنبه شب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های ملی بلژیک و روسیه در ورزشگاه شهر سن‌پترزبورگ روسیه به مصاف هم رفتند که این بازی را تیم اول رده‌بندی فیفا با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

گل نخست این بازی توسط روملو لوکاکو در دقیقه دهم و گل دوم هم توسط توماس مونیه در دقیقه ۳۴ به ثمر رسید. سومین و آخرین گل را هم روملو لوکاکو با دو گله کردن خود در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند تا برای تصاحب عنوان آقای گلی جام خیز بردارد.

در این بازی یک‌طرفه که شیاطین سرخ کاملاً بر توپ و میدان مسلط و از نظر آماری - چه از نظر موقعیت‌های گلزنی، تملک توپ و عملکرد تدافعی - برتر بودند، شاگردان روبرتو مارتینس در همان نیمه اول با ۲ گلی که زدند، تقریباً از کسب پیروزی مطمئن شدند و به همین دلیل در نیمه نیمه فشار زیادی به خود نیاوردند. روس‌ها هم با ترکیب نسبتاً پا سن گذاشته به میدان رفتند و عملاً کاری برای جبران گل‌های خورده انجام ندادند.

با این پیروزی، بلژیکی‌ها ۳ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به فنلاندی که پیش از این بازی از سد دانمارک گذشت به صدر جدول گروه B‌ صعود کردند.

تیم ملی بلژیک در بازی دوم خود در یورو ۲۰۲۰ روز پنجشنبه ۲۷ خرداد در ورزشگاه همپدن پارک به مصاف دانمارک می‌رود. روسیه هم روز چهارشنبه ۲۶ خرداد در سن‌پترزبورگ با فنلاند روبرو خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.