هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش آماده بازی با سوئد در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ هستند.

هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش آماده بازی با سوئد در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ هستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو آلکانتارا که در ماه اکتبر به ویروس کرونا مبتلا شد، در آستانه آغاز بازی‌های یورو ۲۰۲۰ در گفت‌وگو با روزنامه اسپانیایی «مارکا» گفت: ما در نقطه‌ای هستیم که هر کاری که از ما می‌خواهند را انجام می‌دهیم و هر کاری که لازم باشد را انجام خواهیم داد تا آماده اولین بازی شویم. تیم با توجه به شرایط موجود فوق‌العاده کار می‌‌کند و فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل سوئد به نمایش خواهیم گذاشت. ما به این شرایط عادت کرده‌ایم و حالا یک سال و نیم می‌شود که با بیماری کووید-۱۹ داریم زندگی می‌کنیم.

وی همچنین درباره دورانی که خود به ویروس کرونا مبتلا شده بود، یادآور شد: پس از مثبت شدن تست کرونایم با خانواده‌ام بودم و اولین چیزی که به ذهنم آمد این بود که از آنها و البته از هم‌تیمی‌هایم محافظت کنم. پیش از آن گفته بودم که اگر به کرونا مبتلا شدم، لطفاً من را قرنطینه کنید و کسی اطرافم نباشد. دوران واقعاً سختی بود و امیدوارم کسی همانند من به این بیماری مبتلا نشود، اما می‌دانم که موارد بدتری از من نیز وجود دارند که حتی می‌توانند کشنده باشد.

هافبک پیشین تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ که تابستان گذشته به لیورپول پیوست، درباره تجربه حضورش در لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: لیگ برتر ریتم متفاوتی دارد. توپ بیشتر در حرکت است و برخلاف لیگ‌های دیگر توپ خیلی متوقف نمی‌شود. هر بازی رقابتی است، حتی اگر حریف‌تان تیم انتهای جدول باشد.

اعضای تیم ملی اسپانیا امروز (جمعه) در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند و دُز اول این واکسن به آنها تزریق شد. شاگردن لوئیس انریکه در گروه E یورو ۲۰۲۰ با تیم‌های لهستان، اسلواکی و سوئد همگروه هستند و در تاریخ ۲۴ خرداد در اولین بازی خود در شهر سویل به مصاف سوئد می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.