باشگاه منچستریونایتد هنوز موفق نشده با دورتموند برسر جذب هافبک انگلیسی این تیم به توافق برسد.

باشگاه منچستریونایتد هنوز موفق نشده با دورتموند برسر جذب هافبک انگلیسی این تیم به توافق برسد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد مصمم به جذب جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند است، به همین منظور سخت در تلاش برای عملی کردن این انتقال در این تابستان است. طبق گزارش فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات اروپا، منچستریونایتد با سانچو و مدیر برنامه‌هایش به توافق رسیده اما دورتموند حاضر نیست به رقمی کمتر از ۹۵ میلیون یورو هافبک انگلیسی‌اش را بفروشد.

«بلیچیر ریپورت» هم خبر از توافق منچستریونایتد با سانچو برای عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۶ داده است. نشریه آلمانی «بیلد» هم گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی بابت این هافبک انگلیسی به دورتموند داده که طرف آلمانی آن را رد کرده است.

منچستریونایتد تابستان گذشته به دنبال این بازیکن بود اما در نهایت با دورتموند به توافق نرسید. این باشگاه انگلیسی تابستان گذشته حاضر نشد رقمی بیش از ۸۰ میلیون یورو بابت سانچو بپردازد و در مقابل دورتموند هم حاضر نشد از موضع ۱۲۰ میلیون یورویی خود کوتاه بیاید.

سانچو ۲۱ ساله که تا سال ۲۰۲۳ تحت‌ قرارداد بوروسیا دورتموند است، فصل اخیر در ۳۸ بازی از رقابت‌های مختلف آمار ۱۶ گل‌زده و ۲۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.