مدیرفنی تیم فوتبال ناشنوایان ایران عنوان کرد: این تیم میانگین سنی خوبی دارد ولی به لحاظ وزن و قد باید تجدیدنظری از سوی کادر فنی صورت بگیرد.

مدیرفنی تیم فوتبال ناشنوایان ایران عنوان کرد: این تیم میانگین سنی خوبی دارد ولی به لحاظ وزن و قد باید تجدیدنظری از سوی کادر فنی صورت بگیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیژن ذوالفقارنسب بعد از راهیابی تیم فوتبال ناشنوایان ایران به المپیک ۲۰۲۲ با شکست عراق اظهار داشت: تیم ما امروز یک بازی سنگینی را برگزار کرد. این بازی پرهیجان بود و علی رغم اینکه در ابتدای بازی دو گل دست پیدا کردیم و باید با برنامه بهتر عراق را تحت کنترل می‌گرفتیم و بازی را مدیریت می‌کردند. در مجموع بچه‌های ایرانی عملکرد خوبی داشتند و این یک امتیاز ارزشمند برای جوان‌های ماست.

وی عنوان کرد: این تیم برای حضور در المپیک نیاز به اردو و بازی‌های تدارکاتی دارد. همه این مسائل باید در اختیار باشد تا تیم ۳۰ درصد کیفیتش بالاتر برود. تیم میانگین سنی خوبی دارد ولی به لحاظ وزن و قد باید تجدیدنظری از سوی کادر فنی صورت بگیرد. خیلی خوشحالم با درایت و حمایت وزارت ورزش و نمایندگان مجلس این تیم می‌تواند ارتقا پیدا کند و در المپیک نیز موفق ظاهر شود.

ذوالفقارنسب درباره بازی تیم ملی ایران مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: آن بازی داستان‌های خاص خودش را دارد. بازی رفت را فراموش نمی‌‌کنیم که در عراق فوتبالیست‌های عراقی بر سر شجاعی و برخی بازیکنان دیگر درست کردند و یک بازی معمولی را به یک بازی توام با جنگ روانی شدید تبدیل کردند. فکر می‌کنم هیچکدام از بازیکنان ما آن بازی را فراموش نکرده‌اند. تیم ما در کمال جوانمردی و قوانین بازی باید یک درس خوب به عراق بدهد. اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها ما این توانایی را دارند و با دست پر از زمین خارج می‌شوند.

وی یادآور شد: اعتقاد دارم در هیچ دوره‌ای به این اندازه فوتبالیست خوب شاغل در اروپا را نداشتیم. فکر می‌کنم اگر ۱۱ نفری که مقابل بحرین بازی کردند از زمین خارج شوند و ۱۱ نفر دیگر در بازی با عراق به میدان بروند هیچ مشکلی ایجاد نشود و این غنی بودن فوتبال ما را نشان می‌دهد. تیم ملی می‌تواند خیلی هوشمندانه ۳ امتیاز تیم بازی را ازآن خود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.