سرمربی سابقه و کهنه‌کار انگلیسی اعلام کرد که در پایان این فصل به فعالیت خود در عرصه مربیگری پایان می‌دهد و به صورت رسمی بازنشسته خواهد شد.

سرمربی سابقه و کهنه‌کار انگلیسی اعلام کرد که در پایان این فصل به فعالیت خود در عرصه مربیگری پایان می‌دهد و به صورت رسمی بازنشسته خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روی هاجسون سرمربی تیم فوتبال کریستال پالاس امروز (سه‌شنبه) در یک نشست خبری اعلام کرد که در پایان فصل نه تنها از این تیم جدا می‌شود، بلکه برای همیشه به فعالیت خود در عرصه مربیگری پایان خواهد داد.

هاجسون ۷۳ ساله که در دوران طولانی مربیگری‌اش از سال ۱۹۷۶ سابقه هدایت تیم‌های زیادی از جمله اینتر، لیورپول، فولام، اودینزه، بلکبرن در رده باشگاهی و انگلیس، سوئیس و امارات را در رده ملی دارد، از سال ۲۰۱۷ هدایت تیم کریستال پالاس را برعهده داشته است.

او که تا پایان این فصل با کریستال پالاس قرارداد دارد، به خبرنگاران گفت: بعد از بیش از ۴۵ سال مربیگری، به این نتیجه رسیده‌ام که الان دیگر وقتش است که از مسئولیت سنگین مربیگری در سطح اول فوتبال انگلیس کناره‌گیری کنم. بنابراین دو بازی آخر ما آخرین بازی‌هایی است که من سرمربی کریستال پالاس خواهم بود. من در دوران مربیگری‌ام همواره مورد حمایت‌ همسر و سایر اعضای خانواده‌ام بوده‌ام و از مدتی پیش تصمیم به بازنشستگی گرفته بودم، چون معتقدم که الان دیگر زمان آن است که بیشتر برای آنها وقت بگذارم و آینده‌ام را طور دیگری سپری کنم.

مهمترین افتخارات دوران مربیگری هاجسون قهرمانی در لیگ قهرمانی در لیگ دسته اول سوئد به همراه تیم‌های مالمو و هالمشتادز و قهرمانی با دانمارک در سوپرلیگ دانمارک بوده است. او با اینتر در فصل ۹۷-۱۹۹۶ به فینال جام یوفا و با فولام در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به فینال لیگ اروپا رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.