ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ فراخوانده نشد.

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس به اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ فراخوانده نشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین فهرست ملی‌پوشان این کشور را برای بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرد که در این فهرست اسامی بازیکنانی مانند رودریگو دپل و لائوتارو مارتینس دیده می‌شود اما خبری از پائولو دیبالا نیست.

آلبی‌سلسته در دور بعدی بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم‌های ملی شیلی و کلمبیا خواهد رفت اما دیبالا با وجود به دست آوردن آمادگی‌اش پس از خانه‌نشینی‌ طولانی مدت به دلیل مصدومیت نتوانسته نظر اسکالونی را جلب کند.

این در حالیست که بازیکنانی مانند خواکین کورئا از لاتزیو، خوان موسو، رودریگو دپل و نائوئل مولینا از اودینزه، نیکو دومنیگس از بولونیا، جرمن پتزلا و لوکاس مارتینس کوارتا از فیورنتینا و کریستین رومرو و خوسه لوئیس پالومینو از آتالانتا هم دعوت شده‌اند.

نفرات دعوت شده به اردوی ملی‌پوشان آرژانتین به شرح زیر است:

مارکوس آکونیا، سرخیو آگوئرو، لوکاس آلاریو، امیلیانو بوئندیا، آنخل کورئا، خواکین کورئا، رودریگو دپل، آنخل دی‌ماریا، نیکلاس دومینگس، خوان فویث، آلخاندرو گومس، نیکلاس گونسالس، جووانی لوسلسو، آگوستین مارکسین، امیلیانو مارتینس، لائوتارو مارتینس، لیساندرو مارتینس، لوکاس مارتینس کوارتا، لیونل مسی، نائوئل مولینا، خوان موسو، گیدو رودریگس، کریستین جرمن پتزلا و نیکلاس تاگلیافیکو

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.