مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی هواداران استقلال باشد.

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی هواداران استقلال باشد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرزاد مجیدی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال، گفت: در روزی که شایسته شکست نبودیم، بازی را واگذار کردیم. به مجموعه پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم. نمی‌دانم درباره فدراسیون فوتبال چه چیزی بگویم. آقای عزیزی خادم! گفتید که می‌خواهید فوتبال ایران را متحول کنید، آیا این تحول است؟

وی افزود: دو فصل پیش محمدرضا اکبریان قهرمانی را از استقلال گرفت، اما فدراسیون فوتبال باز هم او به عنوان داور بازی ما و این بار دربی انتخاب کرد. ما که گفتیم ایشان مرتکب اشتباه می‌شود.

مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود در استقلال گفت: چند گروه به یک گروه هستند؟ با دست خالی جلو می‌رویم و کسی حمایت‌مان نمی‌کند. چرا در حق استقلال بی‌انصافی می‌کنید؟ بازی تمام شده است و می‌توانیم حرف‌های‌مان را بزنیم. اگر بعد از بازی سپاهان - پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی برخورد می‌شد، امروز این اتفاقات در بازی دربی نمی‌افتاد. توجیه نمی‌کنیم، اما فردا ۴ نفر از استقلال و ۳ نفر از پرسپولیس را محروم می‌کنند و همینطور فوتبال را جلو می‌برند. آقای عزیزی خادم! باید جوابگوی هوادار استقلال باشید. به عنوان کوچک ترین عضو استقلال از حق هوادار کوتاه نمی‌آیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )