بازیکن تیم سپاهان معتقد است اگر این تیم زودتر به گل تساوی مقابل پرسپولیس دست پیدا می‌کرد، می‌توانست برنده این دیدار باشد.

بازیکن تیم سپاهان معتقد است اگر این تیم زودتر به گل تساوی مقابل پرسپولیس دست پیدا می‌کرد، می‌توانست برنده این دیدار باشد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جلال‌الدین علی‌محمدی پس از تساوی یک - یک سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی سنگینی بود. به هر حال دو تیم صدر جدول و بهترین‌ تیم‌های ایران با هم بازی داشتند. ما وقتی عقب افتادیم ریتم بازی‌مان بهتر شد. قبل از آن دو تیم با هم خیلی مدارا کردند، ولی بعد از دریافت گل کمی شرایط بهتر شد و توانستیم گل مساوی را بزنیم، با این حال دیگر فرصتی برای گل دوم نبود. به نظرم اگر زودتر گل اول را می‌زدیم می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم، ولی در هر صورت بازی مساوی شد.

وی در مورد شرایط جدول لیگ برتر پس از این مسابقه تصریح کرد: انگار این بازی اصلاً انجام نشد. مساوی به نفع تیم‌های پایین‌تر از ما شد و فکر می‌کنم این مساوی نه برای ما و نه برای پرسپولیس فایده‌ای نداشت. هر تیمی می‌توانست پیروز شود، جدا می‌شد.

بازیکن تیم سپاهان در مورد درگیری‌های پایان بازی نیز توضیح داد: در جریان نبودم ولی کلاً این درگیری‌ها قشنگ نیست. دو تیم با مهره و فوتبالیست‌های خوب، زشت است که با هم درگیری داشته باشیم و لفظ‌های بد به کار گرفته شود. به نظرم در هفته گذشته هم جو کمی برای ما و پرسپولیس سنگین بود و فشارهای طول هفته اینجا خودش را نشان داد، اما اصلاً قشنگ نبود.

علی‌محمدی در مورد اینکه این مسابقه با دو روز تأخیر برگزار شد، گفت: ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و از زمانی که نویدکیا آمده این موضوع خودش را بیشتر نشان داده است. هیچ وقت هم هیچ اعتراضی نکردیم، ولی فکر می‌کنم پرسپولیس اینطور دو روز بیشتر استراحت کرد و سرحال‌تر بود. شاید اگر پرسپولیس بعد از بازی‌های آسیایی می‌آمد شرایط فرق می‌کرد، ولی باز هم ما و باشگاه هیچ گلایه‌ای نداشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.