مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که اگرچه تیمش در نبرد سرنوشت‌ساز کورس قهرمانی لالیگا شکست خورد اما هنوز شانس فتح لیگ را دارد.

مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که اگرچه تیمش در نبرد سرنوشت‌ساز کورس قهرمانی لالیگا شکست خورد اما هنوز شانس فتح لیگ را دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جرارد پیکه و یارانش در بارسلونا شب گذشته (شنبه) در دیداری خانگی برابر اتلتیکومادرید در هفته سی‌و‌پنجم لالیگا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند. این نتیجه سبب شد که بارسلونا در فاصله ۲ امتیازی اتلتیکومادرید صدرنشین باقی بماند اما اگر رئال مادرید رده سومی امروز سویا را شکست دهد، صدرنشین خواهد شد و این در حالیست که تنها ۳ هفته دیگر به پایان لیگ باقی مانده است.

با وجود ناکامی بارسلونا برای صعود به صدرجدول، جرارد پیکه همچنان به قهرمانی تیمش در لالیگا امیدوار است.

پیکه به شبکه مویستار اسپانیا گفت: امیدوار بودیم سه امتیاز بازی را بگیریم اما ما هنوز هم شانس قهرمانی داریم. ما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و تا جایی که می‌شد رقابت کردیم. با رخدادهایی که از ابتدای فصل تا کنون دیده‌ایم، هنوز شانس قهرمانی داریم. در این سه هفته آخر هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. رئال مادرید اگر ۴ بازی‌‌اش را ببرد قهرمان می‌شود اما تیم‌های بزرگ هم در این فصل از لیگ دچار بی‌ثباتی شده‌اند. مجموع کل امتیازاتی که تیم‌ها گرفته‌اند پایین بوده است و بدون حضور هواداران در استادیوم‌ها همه چیز نسبت به گذشته یکسان‌تر است. من فکر می‌کنم اگر سه بازی بعدی‌مان را ببریم، شانس قهرمانی خواهیم داشت. در واقع این کاری است که باید بعد از این انجام دهیم. متأسفیم که این بازی را نبردیم چون در ماه‌های اخیر عملکردمان خوب بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.