گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: اعتقادم بر این است بر اساس بازی که با تیم ماشین‌سازی کردیم، مستحق دریافت ۳ امتیاز بودیم.

گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: اعتقادم بر این است بر اساس بازی که با تیم ماشین‌سازی کردیم، مستحق دریافت ۳ امتیاز بودیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در نشست خبری پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش در دیدار با ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در یکی دو ماه اخیر این سعادت را داشته‌ایم که دو بار به شهر عزیز و دوست‌داشتنی تبریز بیاییم و دیدارها تازه شود. این ورزشگاه خاطرات زیادی برای من در گذشته به همراه داشته و حضور در اینجا خیلی خوشحالم می‌کند.

وی افزود: اعتقادم بر این است بر اساس بازی که با تیم ماشین‌سازی کردیم، مستحق دریافت ۳ امتیاز بودیم. بازیکن جوانمان که به تازگی از تیم امید به جمعمان اضافه شده، یک اشتباهی کرد که فکر می‌کنم به خاطر جوانی‌اش بود. شاید اگر آن بازیکن اخراج نمی‌شد، ما در ۴-۵ دقیقه آخر می‌توانستیم ۳ امتیاز را حفظ کرده و وضعیتمان را در جدول بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: کارهای زیادی داریم که باید با تیم انجام دهیم. فکر می‌کنم از روزی که آمده‌ام کلاً ۳ جلسه با تیم کار کرده‌ام. ان‌شاءالله با تمرینات بهتر و منظم‌تر بتوانیم شرایط را کاملاً تغییر دهیم.

کمالوند در خصوص روند تیمش خاطرنشان کرد: تیم ما در ۲۰ بازی ۱۰ گل زده بود اما در اولین بازی توانستیم ۲ گل بزنیم، این یک نوید را به ما می‌دهد که بچه‌های خط حمله‌مان کاملاً یک تکانی به خودشان داده‌اند. ۳ بازی پشت سر هم تیم شکست‌خورده بود و از لحاظ روانی در شرایط خوبی نبود. امروز ۳ امتیاز واقعاً از دست ما درآمد. اصلاً فکر نمی‌کردم بازی مساوی شود، شاید اگر بازیکنمان کم‌تجربگی نمی‌کرد و اخطار کاملاً بی‌مورد نمی‌گرفت، می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در پایان گفت: بعد از گل زود هنگامی ‌که دریافت کردیم، بچه‌ها به خودباوری رسیدند و خیلی خوب به بازی برگشتیم. تیم ماشین‌سازی هم در بازی امروز واقعاً خوب، پرنشاط و جوانمردانه بازی کرد. آرزو دارم و خواهش می‌کنم بازیکنان ماشین‌سازی در بقیه بازی‌ها هم همین‌گونه و با تمام توان بازی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.