بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید که احتمال دارد شرایط نامناسبی که بازیکنان این تیم در قرنطینه سپری کردند روی عملکرد سرخپوشان تاثیر بگذارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید که احتمال دارد شرایط نامناسبی که بازیکنان این تیم در قرنطینه سپری کردند روی عملکرد سرخپوشان تاثیر بگذارد. محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار روز یکشنبه سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این دیدار یک بازی شش امتیازی برای هر دو تیم است. با به قدرت رسیدن سپاهان و اینکه این تیم بار دیگر خود را به عنوان یک مدعی در فوتبال ایران نشان داده می‌توانیم امیدوار باشیم که فوتبال کشورمان در رده باشگاهی و ملی رشد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در حالی پا به این بازی می‌گذارد که شرایط بد قرنطینه را سپری کرده و ممکن است این موضوع روی آمادگی جسمانی بازیکنان تاثیر گذاشته باشد و نسبت به بازی‌‌های لیگ قهرمانان آسیا از آمادگی صددرصد دور باشند. از طرف دیگر سپاهان در این مدت کمتر بازی کرده و شاید از شرایط آرمانی و مسابقه به دور باشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: این دیدار به دلیل شرایط دو تیم در جدول، از حساسیت بالایی برخوردار است. قطعا دو تیم فوتبال خوبی به نمایش خواهند گذاشت و به فکر مساوی نیستند. پرسپولیس سیستم تدافعی بسیار قوی دارد و سپاهان هم از خط حمله خطرناکی سود می‌برد. این تیم از نظر انتقال توپ از دفاع به هافبک و خط حمله موفق است و پرسپولیس هم در همه خطوط ثبات لازم و مهارت کافی دارد. همه این موارد دلیل خوبی است که هر دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر باشند.

مهدوی در پاسخ به این سوال که غیبت احتمالی نوراللهی و کامیابی‌نیا چقدر روی عملکرد این تیم مقابل سپاهان تاثیر خواهد گذاشت؟ خاطرنشان کرد: پرسپولیس مهره‌های کلیدی زیادی دارد و در دو دیدار آخر در لیگ قهرمانان آسیا گل‌محمدی نشان داد که می‌تواند از بازیکنان جوان‌ به خوبی استفاده کند. شاید بازیکنان جوان پرسپولیس تجربه نوراللهی و کامیابی‌نیا را نداشته باشند، چون همیشه بازی بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد اما حتما کادرفنی شرایط را طوری فراهم کرده که همه بازیکنان می‌دانند اگر فرصت بازی پیدا کنند چه وظایفی خواهند داشت. این موضوع را در بازی آخر پرسپولیس مقابل الریان قطر دیدیم که چندین بازیکن اصلی حضور نداشتند و یحیی از مهره‌های جوان‌تر در ترکیب خود استفاده کرد. مصدومیت‌ همیشه جزیی از فوتبال است و نبودن احمد و کمال خدشه‌ای به تیم وارد نخواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.