سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد، تیمش در بازی برگشت مقابل رم چندان رضایت‌بخش کار نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد، تیمش در بازی برگشت مقابل رم چندان رضایت‌بخش کار نکرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه تیم فوتبال رم با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد، اما به لطف پیروزی ۶ بر ۲ بازی رفت در اولدترافورد در مجموع با برتری ۸ بر ۵ نماینده ایتالیا را از پیش رو برداشت و به فینال رسید، جایی که باید به مصاف ویارئال اسپانیا برود.

اولگنار سولسشایر سرمربی شیاطین سرخ اگرچه از صعود تیمش به فینال خوشحال بود، اما اعتراف کرد که نمایش مردانش در خانه رم می‌توانست بهتر باشد.

وی با اشاره با موقعیت‌های فراوانی که رم برای گلزنی داشت و واکنش‌های خیره‌کننده داوید دخه‌آ درون دروازه‌ من‌یونایتد برای جلوگیری از سنگین‌تر شدن شکست شیاطین سرخ، به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: حضور در فینال حس خوبی دارد. ما در بازی رفت در اولدترافورد یک بازی بسیار بسیار خوب را انجام داد که همان باعث صعودمان شد. ناراحتم که بازی برگشت را باختیم به خصوص به دلیل شیوه بازی‌مان در نیمه دوم. نتیجه بازی به راحتی می‌‌توانست ۸ بر ۶ به سود آنها باشد. بازی عجیبی بود. ما مدام توپ را لو می‌دادیم، اما خوشبختانه یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را درون دروازه داریم. حالا ما فینالیست هستیم و منتظر روز ۲۶ می.

سرمربی نروژی منچستری‌ها پیش از شروع بازی هم مصاحبه‌ای کوتاهی با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا انجام و در آن نسبت به انتصاب ژوزه مورینیو به‌عنوان سرمربی فصل آینده تیم رم واکنش نشان داده بود. مورینیو همان کسی است که بعد از اخراجش از منچستریونایتد، سولسشایر جانشین او شد. آقای خاص در پایان فصل جاری سکان هدایت رم را از پائول فونسکا تحویل خواهد گرفت.

سولسشایر در این باره هم گفت: این خبر بزرگی است. مورینیو مربی بزرگی بوده و هست که خدمات زیادی به فوتبال کرده است و من خوشحالم که او روی نیمکت رم خواهد بود، چون یک قهرمان واقعی است. برای او بهترین آرزوها را دارم. حیف شد که او لیگ برتر را ترک کرد، اما فکر می‌کنم که در سری A هم کارش را خوب انجام خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.