مدیرعامل جدید باشگاه گل‌گهر سیرجان، نتایج شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیستم را رضایت‌بخش توصیف کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه گل‌گهر سیرجان، نتایج شاگردان قلعه‌نویی در لیگ بیستم را رضایت‌بخش توصیف کرد. محمد اسفندیارپور درباره انتصابش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من پیش‌تر در سمت رئیس هیئت مدیره باشگاه فعالیت می‌کردم. مسیر و سیاست‌های باشگاه مشخص است و روی برنامه‌ریزی استراتژیک و بلندمدت تمرکز دارد. بسیاری فکر می‌کنند ما فقط در فوتبال فعالیت می‌کنیم، اما ورزش‌های همگانی و کارگری هم داریم. ما تلاش می‌کنیم در رشته‌های مختلف از پتانسیل‌های سیرجان استفاده کنیم و به جایگاه واقعی و شایسته خود برسیم.

وی در مورد اینکه گل‌گهر باشگاهی کهکشانی و متمول معرفی می‌شود، بیان کرد: این صحبت‌ها مطرح می‌شود، اما در باشگاه گل‌گهر شفافیت وجود دارد و تابع قانون تجارت هستیم. ما حسابرس و بازرس قانونی داریم و در پایان هر شش ماه حساب‌ها بررسی می‌شود. این گزارش به تمامی سهامداران هم ارائه می‌شود و این چیزهایی که گفته می‌شود، واقعیت ندارد. تیم نتایج رضایت‌بخشی گرفته و براساس امکانات خود جایگاه خوبی به دست آورده است.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان با اشاره به تلاش شاگردان امیر قلعه‌نویی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تمرکز هر تیمی روی رشد و موفقیت است و این موضوع برای همه هواداران سیرجان اهمیت دارد. همه ما تلاش می‌کنیم گل‌گهر به آنچه که شایستگی آن را دارد، دست یابد. ساختار یک تیم متشکل از بازیکنان و کادر فنی است که در هر تیم تغییر می‌کند.

اسفندیارپور درباره اینکه برخی از اعضای تیم گل‌گهر از حضور دو ساله این تیم در لیگ برتر و عدم وجود تجربه کافی برای سهمیه آسیایی صحبت می‌کنند، اظهار داشت: حضور پنج یا شش ساله در لیگ برتر ممکن است برای مدیریت باشگاه تجربه ایجاد کند، اما آنچه که در زمین اتفاق می‌افتد حاصل تلاش مربیان و بازیکنان است. اگر یک تیم حرفه‌ای عمل کند، می‌تواند همان سال اول سهمیه آسیایی بگیرد و ما هم در همین راستا تلاش می‌کنیم. بازیکنان و مربیان ما در این موضوع مؤثر هستند و تلاش می‌کنیم با مدیریت مزیت‌های رقابتی تأثیرگذار، بیشترین بهره را ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.