باشگاه النصر عربستان در حالی برای حفظ «نور الدین امراباط» بازیکن مراکشی خود تلاش می‌کند که دو بازیکن خارجی دیگر این تیم در آستانه جدایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به عنوان صدرنشین از گروه چهارم صعود کرد و در مرحله یک هشتم نهایی باید با تیم تراکتور ایران بازی کند. بازی‌های این مرحله شهریورماه برگزار می‌شود و النصری ها از همین حالا اقداماتشان را برای مصاف با نماینده ایران آغاز کرده‌اند.

روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان خبر داد یکی از نفرات مدنظر کادر فنی النصر، «نورالدین امراباط» مراکشی است که قراردادش این فصل به پایان می‌رسد. هرچند هنوز مذاکره مستقیم با این بازیکن و وکیلش آغاز نشده است اما مدیران باشگاه به دنبال حفظ این بازیکن تاثیرگذار هستند.

قرارداد «برد جونز» دروازه بان استرالیایی و «مایکون» مدافع برزیلی تیم النصر هم این فصل به پایان می‌رسد و الشرق الاوسط مدعی شد انتظار می‌رود این بازیکنان از النصر جدا شوند.

از سوی دیگر، «عبدالرزاق حمدالله» مهاجم مراکشی تیم النصر به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در بازی با النصر نیست. رسانه‌های عربستانی از نامه نگاری باشگاه با کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بخشش حمدالله خبر داده‌اند.

النصری ها در ادامه برنامه‌های نقل و انتقالات خود و تقویت تیم برای فصل آینده قصد دارند چهار بازیکن خود را که به صورت قرضی در باشگاه‌های دیگر بازی می‌کنند، در اختیار بگیرند.

این نفرات عبارتند از:

۱- امین بخاری دروازه بان العین

۲- م منصور البیشی مدافع تیم الطائی

۳- جلال الدین مشاریپوف از شباب الاهلی

۴- صالح العباس مهاجم الباطن

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.