سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: انتخاب مدیر عامل باشگاه سایپا به عنوان سرپرست کمیته فوتسال بی تاثیر نیست و امیدوارم حقی از تیمی ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور چهار تیم ملی حفاری، سایپا، پالایش نفت آبادان و هیات فوتبال خراسان در حال پیگیری است.

تیم ملی حفاری در بازی نخست مرحله نهایی با تیم پالایش نفت به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد و در بازی دوم خود مقابل تیم هیات فوتبال خراسان قرار خواهد گرفت.

مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تساوی مقابل تیم پالایش نفت آبادان گفت: چهار تیم حاضر در مرحله نهایی چهار تیم برتر فوتسال زنان ایران هستند و هر کدام برای قهرمانی تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. هر بازی برای تیم‌ها حکم فینال را دارد به همین دلیل هر تیمی که کم‌ترین اشتباه را مرتکب شود نتیجه خوبی به دست خواهد آورد.

وی تاکید کرد: برای نخستین بار است که چهار تیم در مرحله گروهی با هم رقابت خواهند داشت و این فرصت برای همه تیم‌ها است. سعی خواهیم کرد در مسابقات باقی مانده اشتباهات فردی در بازی مقابل پالایش نفت که منجر به از دست رفتن ۳ امتیاز خانگی شد را جبران کنیم و دست عبرت بگیریم. هرچند که با توجه به بازی‌های باقی مانده کار سختی در پیش خواهیم داشت.

بارانی درباره شرایط و وضعیت بازیکنانش گفت: از نظر سلامتی و آسیب دیدگی بازیکنان در شرایط خوبی هستند. سعی کردیم پس از بازی مقابل پالایش و از دست رفتن ۳ امتیاز خانگی آنها را از نظر روحی و روانی آماده کنیم تا برای بازی مقابل هیات فوتبال خراسان مشکلی پیش نیاید و با روحیه خوب در زمین حاضر شوند.

وی افزود: مشهد تیم خوب، منظم و با تجربه‌ای است. امیدوارم در خانه خودمان بتوانیم نقاط ضعف را جبران و برنده بازی شویم.

بارانی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور مدیرعامل باشگاه سایپا به عنوان سرپرست کمیته فوتسال تاثیر در مسابقات خواهد داشت یا خیر؟ گفت: قطعا تاثیر گذار خواهد بود. به هر حال تیم سایپا در مرحله نهایی شرکت دارد و حضور مدیر عامل این باشگاه در کمیته فوتسال بی تاثیر نیست. امیدوارم تصمیمات به نفع همه باشد نه تیمی خاص.

وی در پایان درباره شائبه حضور بازیکنان کرونایی در مسابقات گفت: امیدوارم به عدالت رفتار شود و حق تیمی ضایع نشود. مگر می شود سلامتی افراد را به خاطر مسابقات به خطر انداخت؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.