آرسنال با شکست مقابل ویارئال نتوانست به چهارمین فینالیست انگلیسی تورنمنت‌های معتبر فوتبال اروپا در فصل جاری تبدیل شود.

آرسنال با شکست مقابل ویارئال نتوانست به چهارمین فینالیست انگلیسی تورنمنت‌های معتبر فوتبال اروپا در فصل جاری تبدیل شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب برگزار شد.

براساس این گزارش، رُم در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل منچستریونایتد پیروز شد، اما این شیاطین سرخ بودند که با برتری ۸ بر ۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال مسابقات صعود کردند. ادین ژکو، برایان کریستانته و نیکولا زالِوسکی در دقایق ۵۷، ۶۰ و ۸۳ برای رُم گلزنی کردند و ادینسون کاوانی در دقایق ۳۹ و ۶۹، گل‌های شاگردان سولسشایر را به ثمر رساند.

تقابل تیم‌های آرسنال و ویارئال در ورزشگاه امارات لندن هم گلی در بر نداشت تا ویارئال به لطف برتری ۲ بر یک در بازی رفت، دیگر فینالیست لیگ اروپا لقب بگیرد.

با توجه به صعود چلسی و منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا، راهیابی منچستریونایتد و آرسنال به فینال لیگ اروپا می‌توانست فینال تمام انگلیسی دیگری رقم بزند که شاگردان اونای امری مانع این اتفاق شدند. امری که پیش از این هدایت توپچی‌ها را بر عهده داشت و در آذر ۹۸ از سمت خود برکنار شد، با غلبه بر آرسنال از توپچی‌ها انتقام گرفت.

به این ترتیب تیم‌های منچستریونایتد و ویارئال روز ۵ خرداد، در ورزشگاه انرگای شهر گدانسک لهستان مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.