تیم فوتبال چلسی با کسب پیروزی خانگی برابر پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان دومین تیم راهی فینال این رقابت‌ها شد.

تیم فوتبال چلسی با کسب پیروزی خانگی برابر پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان دومین تیم راهی فینال این رقابت‌ها شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم‌های چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه استمفوربریج به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت.

چلسی که در این بازی همچون بازی رفت از هر لحاظ نسبت به حریف مادرید عملکردی بهتر و موقعیت‌های گلزنی به مراتب بیشتری داشت، در دقیقه ۲۸ توسط تیمو ورنر گل نخست را به ثمر رساند. ستاره آلمانی این گل را در ریباند ضربه چیپ هموطنش کار هاورتس که روی تیرک افقی دروازه رئالی‌ها فرود آمد، به ثمر رساند.

شاگردان توماسل توخل در ادامه بازی چندین و چند موقعیت گلزنی دیگر هم داشتند که یکی پس از دیگری آنها را به هدر دادند، اما در نهایت میسون ماونت با گلی که در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند خیال تیم میزبان را از بابت پیروزی در این بازی آسوده کرد.

با این نتیجه چلسی پس از ۹ سال دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید، جایی که باید مقابل تیم منچسترسیتی، فینال تمام انگلیسی این رقابت‌ها را روز هشتم خرداد در شهر استانبول ترکیه برگزار کند.

این اولین فینال تمام انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۰۸ بود و همین تیم چلسی یکی از فینالیست‌ها بود که البته در آن بازی مغلوب منچستریونایتد شد. آبی‌های لندن اما چهار سال بعد از آن فینال، با شکست بایرن مونیخ موفق به کسب تنها قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان شدند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )