معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه عزم این تیم برای قهرمانی در آسیا جزم است، گفت: با بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود به صورت کتبی و شفاهی مذاکره کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری ظهر امروز در یک نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس باشد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره حضور این تیم در کشور هند برای برگزاری متمرکز بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا گفت: این انتخابی بود که ما را به چالش انداخت. شهر گوا ناشناخته بود که باعث شد تیم ما با مشکلاتی روبرو شود. خوشبختانه در ۲۱ روزی که آنجا بودیم توانستیم با حمایت هواداران و تلاش اعضای تیم صعود مقتدرانه با پنج پیروزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس عزم خود را جزم کرده است تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. عملکرد ما و صعود با ۱۵ امتیاز نشان می‌دهد عزم خودمان را جزم کرده ایم.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره نقل و انتقالات پرسپولیس برای تابستان پیش رو تصریح کرد: درباره این موضوع هم کتبی و هم شفاهی با بازیکنانی که باید تمدید کنیم صحبت کرده ایم تا به باشگاه مراجعه کنند. من خودم ۲۱ روز در کشور هند و همچنین سه چهار روز قرنطینه در تهران با آنها صحبت کردم. باشگاه می خواهد تمام بازیکنانش را حفظ کند. این موضوع خواسته مدیریت و کادر فنی است. ما منتظریم که بازیکنان برای تمدید قرارداد بیایند.

شکوری درباره پیشنهاد بعضی از باشگاه ها به بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: بازیکنان ما فینالیست آسیا هستند و همچنین برای قهرمانی در لیگ برتر ایران هم تلاش می کنند. طبیعی است که از تیم های دیگر پیشنهاد داشته باشند. پیشنهاد آنها هم شاید نجومی باشد اما می خواهیم بازیکنان با عِرقی که دارند بیایند و تمدید کنیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر ادامه همکاری با کارگزار باشگاه و همچنین احتمال قرارداد با یک اپراتور تصریح کرد: قرارداد با کارگزار سه ساله است. شرایط ادامه همکاری را دو هفته پیش برای آنها ارسال کردیم تا قرارداد را ادامه دهیم. کارگزار به تمام موارد عمل کرده است؛ حتی بیشتر از مقدار تعیین شده اما ادامه همکاری باید بررسی شود.

شکوری درباره شکایت باشگاه گوا هند از باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آنها بر اساس یک اتفاق از ما شکایت کردند. از ما شکایت داشتند که از طریق دیپلماسی اقدام کردیم و اقدام می کنیم. آقای حسین پور بطور تخصصی در این باره امروز صحبت می کنند.

شکوری در پاسخ به این سئوال که پس از ۶ ماه حضور مدیریت جدید در پرسپولیس، چه اتفاقی برای تامین منابع مالی لازم در نظر گرفته شده است؟ گفت: درباره این موضوع چند باری صحبت کرده‌ایم. آنچه مشخص است زمانی که تیم مدیریتی جدید وارد باشگاه شده بود قراردادی با کارگزار وجود داشت. کلیه موارد تبلیغاتی را آنها انجام می‌دهند و ما چاره‌ای جز این نداریم. لازم نیست در این باره بیشتر از این صحبت کنیم که ذهن هوادار مخدوش شود!

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس راجع به شائبه حمایت از این تیم از سوی سازمان لیگ برتر و تغییر برنامه بازی‌های سرخپوشان بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا، افزود: تنها خواسته‌ای که ما در این زمینه داشتیم این بود که اتفاقی که در نیم فصل اول رخ داد، در نیم فصل دوم هم اتفاق بیافتد. مورد هجمه قرار می‌گیریم چون در فینال آسیا بودیم و در جام حذفی، لیگ برتر و سوپرجام مدعی هستیم. طبیعی است وقتی تیمی به فینال می‌رود مسابقاتش جابجا می‌شود. این طبیعی است که عدالت رعایت شود.

وی ادامه داد: با توجه به مکاتباتی که آقای سمیعی و صدری انجام دادند بازی با سپاهان بر اساس قرنطینه‌ای که ایجاد شد، دو روز عقب افتاد. برای احترام به جامعه پزشکی و همچنین مردم ایران که مبادا یک صدم درصد آنها آلوده شوند به قرنطینه رفتیم. به قرنطینه رفتیم تا به جامعه خودمان کمک کنیم. ما در سازمان لیگ فقط خواستار عدالت هستیم. آنچه برای تیم‌ها رقم می‌خورد برای ما هم در نظر گرفته شود.

شکوری راجع به برگزاری بازی با استقلال تاجیکستان در چمن مصنوعی ورزشگاه شهر دوشنبه، گفت: برگزاری مسابقات در AFC استانداردهایی دارد. تیم مدیریتی هم این موضوع را پیگیری می‌کند. برای ما جای سوال دارد وقتی به عنوان اولین تیم مقتدرانه به مرحله بعد رفتیم چرا باید به تاجیکستان برویم؟ حتماً موضوع را با کنفدراسیون آسیا در میان می‌گذاریم و همه چیز را پیگیر می‌شویم.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )