شاگردان دیوید مویس با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر برنلی از تاتنهام و لیورپول سبقت گرفتند و به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده نزدیک‌تر شدند.

شاگردان دیوید مویس با کسب یک پیروزی خارج از خانه برابر برنلی از تاتنهام و لیورپول سبقت گرفتند و به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده نزدیک‌تر شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب تیم فوتبال وستهام توانست میزبان خود برنلی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. برنلی اگرچه با گل دقیقه ۱۹ کریس وود که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها ۲ دقیقه دوام داشت، چرا که مایکل آنتونیو گل تساوی را برای وستهام زد. آنتونیو هشت دقیقه بعد گل پیروزی بخش تیمش را هم به ثمر رساند و خود را دو گله کرد.

به لطف این پیروزی، شاگردان دیوید مویس به روند خوب خود در این فصل ادامه دادند و با ۵۸ امتیاز بالاتر از مدعیانی مانند تاتنهام و لیورپول در رده پنجم جدول قرار گرفتند تا همچنان یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده باشند. اما تیم برنلی هم با ۳۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

پیش از این بازی نیز تیم وست‌برومویچ در دیداری خانگی به مصاف ولورهمپتون رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.