مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید نمی‌تواند این تیم را در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید نمی‌تواند این تیم را در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، رافائل واران مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه بازی تیمش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا آسیب دیده و نمی‌تواند پس فردا شب (چهار‌شنبه) کهکشانی‌ها را در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

گویا این مدافع فرانسوی از ناحیه عضله نزدیک کننده زانوی پای راست آسیب دیده است، مصدومیتی که او را حداقل برای ۱۰ روز خانه‌نشین خواهد کرد. به این ترتیب او نه تنها بازی مقابل چلسی بلکه بازی بعدی تیمش در لالیگا، یکشنبه هفته آینده در خانه سویا را هم از دست می‌دهد. علاوه بر این‌ها ممکن است که بازی دو هفته دیگر کهکشانی‌ها در لیگ برابر گرانادا را هم از دست بدهد.

زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها اما لازم نیست که خیلی نگران غیبت هموطنش باشد چرا که کاپیتان و مدافع میانی اصلی تیم سرخیو راموس آماده شده است.

رئال مادرید سه‌شنبه هفته گذشته در مصاف خانگی برابر چلسی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی یک - یک بسنده کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.