شاگردان یحیی گل‌محمدی در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، جمعه شب از سد گوا گذشته و به صعود به مرحله حذفی مسابقات نزدیک‌تر شدند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، جمعه شب از سد گوا گذشته و به صعود به مرحله حذفی مسابقات نزدیک‌تر شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس ایران در هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (جمعه - به وقت ایران) در ورزشگاه جواهر لعل نهروی شهر گوا، مقابل تیم گوای هند صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید. این در حالی است که گوا پیش از دیدار رفت با پرسپولیس، تیم شکست‌ناپذیر گروه بود که نماینده ایران در هر دو مسابقه بر این تیم غلبه کرد.

شهریار مغانلو در دقیقه ۲۴، مهدی ترابی در دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۴۷ و کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۵۸ دروازه نماینده هند را گشودند. نماینده ایران با کسب ۱۲ امتیاز و پنج امتیاز اختلاف نسبت به الوحده رده دومی، در صدر جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا ایستاده و کسب یک تساوی مقابل الوحده، شاگردان یحیی گل‌محمدی را به مرحله یک هشتم نهایی می‌رساند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، امید عالیشاه، سیدجلال حسینی (۴۶ - احسان پهلوان)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (۷۲ - وحید امیری)، مهدی ترابی (۴۶ - کمال کامیابی‌نیا)، میلاد سرلک، مهدی شیری، محمد شریفی، علی شجاعی، شهریار مغانلو (۵۷ - مهدی عبدی) و عیسی آل‌کثیر (۶۳ - مهدی مهدی‌خانی).

ترکیب گوا: ناوین کومار، سانسون پریرا، ایوان گونسالس (۵۷ - محمد علی)، لئاندر دکونها، جامس دوناچی، پرینستون ریبلو، الکساندر روماریو، امارجیت سینگ (۵۷ - گلان مارتینس)، ردیم تلنگ (۶۶ - ماکان چوته)، ایشان پاندیتا (۶۶ - براندون فرناندس) و دوندرا مورگاوکار (۵۷ - خورخه اورتیس).

داور: هیرویوکی کیمورا

صحنه‌های مهم این دیدار در زیر آمده است:

دقیقه ۱۴: لئاندر دکونها به خاطر خطا از پشت روی مهدی ترابی، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۰: سانتر امید عالیشاه روی سر مغانلو فرود آمد که ضربه سر پشت به دروازه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: سانتر مهدی شیری مقابل دروازه گوا به آل‌کثیر رسید که ضربه سر این بازیکن نیز راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۲۴: پاس در عمق ترابی به مغانلو رسید. این بازیکن در شرایطی که با ناوین کومار تک به تک بود، به توپ ضربه زد که این توپ از زیر دستان دروازه‌بان گوا وارد دروازه شد.

دقیقه ۴۱: سانتر شجاعی از سمت چپ در دستان کومار قرار گرفت، اما توپ از دستان او لغزید و به مدافع گوا رسید. سنگربان نماینده هند مجدداً توپ را دریافت کرد که توپ از او جدا شد. سپس عیسی آل‌کثیر توپ را گرفت که با خطای پنالتی کومار متوقف شد.

دقیقه ۴۲: مهدی ترابی گل دوم پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دقیقه ۴۷: پاس پشت پای شهریار مغانلو در گوشه محوطه جریمه به عیسی آل‌کثیر رسید و او پس از عبور از یک مدافع گوا برای پرسپولیس گلزنی کرد.

دقیقه ۵۸: سانتر امید عالیشاه از روی نقطه کرنر در محوطه جریمه به محمد علی از گوا رسید. او نتوانست توپ را کنترل کند تا کامیابی‌نیا گل چهارم شاگردان گل‌محمدی را با ضربه‌ای نوک پا به ثمر برساند.

دقیقه ۶۰: آل‌کثیر پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه، به عقب حرکت کرد و سپس به سمت دروازه نماینده هند شوت زد که توپ در دستان کومار قرار گرفت.

دقیقه ۷۰: مهدی عبدی با اشتباه مدافع هندی صاحب توپ شد و به سمت دروازه گوا شلیک کرد که کومار این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۲: سانسون پریرا به دلیل خطای شدید با کارت زرد داور روبه‌رو شد.

دقیقه ۷۳: سانتر وحید امیری روی دروازه گوا، روی سر مهدی‌خانی فرود آمد که ضربه سر او به تیر دروازه حریف اصابت کرد. بازیکنان پرسپولیس در ادامه نتوانستند از توپ برگشتی استفاده کنند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۳+۹۰: سانتر امید عالیشاه از سمت راست دروازه گوا با ضربه سر وحید امیری همراه شد که این ضربه با اختلافی نزدیک از کنار دروازه شاگردان فراندو به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۹۰: شوت از راه دور اورتیس با واکنش تماشایی رادوشویچ به کرنر رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.