گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم گلخانه‌ای بسته شده یعنی همه قراردادها یکساله بوده و باید همه را یک مدل تمرین دهیم.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم گلخانه‌ای بسته شده یعنی همه قراردادها یکساله بوده و باید همه را یک مدل تمرین دهیم. به گزارش خبرگزارسی تسنیم از اراک، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تیم پیکان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برای ما در نیمه دوم بود چراکه ریتم خوبی در نیمه اول نداشتیم. می‌دانستیم پیکان عقب می‌نشیند و فقط با بازی مستقیم صاحب توپ می‌شود و با دانستن این موضوع ابراهیم صالحی روز خوبی در نیمه نخست داشت و چندین موقعیت داشت.

وی افزود: درباره پنالتی آقای منصوریان جلوتر بود، از داوری فقط تعریف و حمایت می‌کنیم حتی اگر جلوتر بازی ما گل نمی‌زدیم. در مجموع شکل بازی مقابل ماشین‌سازی را پیدا کردیم و دوباره به بازی برگشتیم .

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: در نیمه دوم مسلط به بازی بودیم. از ۳ نفر خط دفاع در شکل گرفتن بازی فوق‌العاده بودند تشکر می‌کنم. از گلر تیم راضی هستم، وقتی گلر جوان دارید باید تبعاتش را قبول کنید.

منصوریان ادامه داد: تیم‌هایی مثل آلومینیوم بازیکنان جوان را می‌گیرند، تبعات آن را پذیرفته و تاوان این جوانگرایی هم می‌دهند تا یک فوتبالیست خوب ایجاد شود. همانطور که ما در نفت تبعاتش را دیدیم ولی خروجی آن بیرانوند شد که اکنون یک لژیونر بزرگ کشور است، همین طور سیدحسینی در استقلال نیز از بازیکنانی بود که تبعات و تاوانش را در استقلال دادیم و یکی از شایسته‌های فوتبال کشور ما است و از دید من خیلی زحمت کشید.

وی ادامه داد: می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که با بازی مستقیم قصد دارند توپ را روی سر ابراهیم صالحی بیاورند با این حال در مجموع کنترل کل بازی در نیمه دوم در دست ما بود و قبل پنالتی و در همان اوایل کار می‌توانستیم به گل برسیم، که در مجموع از بچه‌های تیم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: یک تشکر ویژه باید از هواداران تیم در اراک داشته باشم که امروز جلوی درب هتل حضور نداشتند هرچند برخی لایی کشیده بودند. جا دارد از هواداران برای حضور نیافتن تشکر کنم و آنها باید به سلامتی خود فکر کنند چراکه هفته پیش و هفته‌های پیش بی‌پروا برای این تیم جلوی هتل حضور می‌یافتند و ما را بدرقه می‌کردند در این شرایط کرونایی خطرناک است همانطور که یکی از هواداران دچار این بیماری شده است.

منصوریان خاطرنشان کرد: از برق باختر تشکر می‌کنم زمین خوبی دراختیار ما گذاشتند، در مجموع یک شهر و استان بسیج شده تا این تیم بتواند شکل بگیرد و به لطف پروردگار تلاش داریم بهترین‌ها را در اینجا رقم بزنیم.

وی با اشاره به وضعیت بازی گفت: تیم‌هایی که من داشتم هیچ بازیکنی حاشیه امن ندارد و نمی‌توانیم تیم را روی ۱۱ نفر ببندیم، این تیم گلخانه‌ای بسته شده یعنی همه قراردادها یکساله بوده و باید همه را یک مدل تمرین دهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: با پیش‌بینی که از نحوه بازی تیم پیکان داشتیم این ترکیب بهترین ترکیب بود که جواب می‌داد و در نیمه دوم جواب بهتری داد، هرچند در نیمه نخست با ترکیب ۳-۴- ۳ و حریف ۲-۵-۳ بازی می‌کردیم که در لاین دفاعی می‌رفتند و ۲-۳-۵ مقابل ما بازی می‌کردند.

منصوریان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با تغییرات سیستم ما هم مثل پیکان با ترکیب ۲-۵-۳ بازی کردیم و تغییرات هم خوب جواب داد. وقتی مقابل ماشین‌سازی بازی می‌کنیم بازیکنان ما همه در یک کیفیت هستند. توقع ما این است وقتی بازیکن در زمین حضور دارد با تمام انرژی خوب بازی کند. تلاش کردیم در این بازی ۳-۴ بازیکن دیگر در زمین تغییر کنند که با این تعویض‌ها نزدیک به ۱۵-۱۶ بازیکن داخل زمین داشتیم. باید خود را آماده این کنیم که تمام بازیکنان در یک سطح بمانند و نمی‌توان صرف ۱۱ بازیکن وارد میدان شد. اگر بخواهیم منطقی درباره بازی صحبت کنیم در نیمه نخست هم حتی در برخی قسمت‌ها پیکان از ما بهتر بود ولی در نیمه دوم مالک مطلق زمین بودیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم در جدول و نگرانی هواداران درباره رتبه تک رقمی تیم گفت: مبحث آلومینیوم و مانند آن، تک رقمی نیست، ۳ سال اول با هر مربی تثبیت در لیگ برتر است زیرا خیلی از تیم‌ها همانند پارس جم در سال اول پنجم شد و سال سوم به دسته یک بازگشت، این یکی از خطرناک‌ترین قسمتهاست.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: بنابراین باید سقف رویاهایمان را منطقی جلو ببریم. اگر شرایط بسیار مطلوب داشته باشیم که داریم، چه عیبی دارد که از اینکه اکنون در رتبه پنجم هستیم هم بالاتر برویم. اما چیزی که در هیئت مدیره هفته پیش گفتم تثبیت در لیگ برتر مهمترین قسمت شکل گرفتن تیم ماست. ما باید با تمام وجود برای هوادار کار کنیم و جلو برویم و فکر می‌کنم با توجه به ۹ هفته پایانی می‌توانیم ریتمی را برای خود حفظ کنیم.

منصوریان تاکید کرد: خواسته من در بازی فوتبال بازی "بزن زیرش و بکش بکش" که برخی تیم‌ها انجام می‌دهند نیست، زیرا فوتبال باید از انتهای زمین با حوصله ولی پرفشار و با برنامه جریان پیدا کند و جلو برویم.

به گزارش تسنیم، منصوریان در ابتدای نشست خبری خود درباره خبر فوت "جاسمیان" به پرسپولیس و جامعه فوتبال تسلیت گفت که در پایان این نشست با اصلاح صحبت‌های خود بیان کرد: خوشحالم خبری مدیر رسانه‌ای بنده داد که آقای جاسمیان فوت نشده و احیا شده است که خدا را صدهزار مرتبه شاکریم و امیدواریم مانند کشورهای دیگر که ماسک را برداشته‌اند روزی ما هم اینجا نشسته و ماسک را برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.