مربی تیم فوتبال نساجی معتقد است بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر خود مقابل دروازه سپاهان متزلزل بوده‌اند.

مربی تیم فوتبال نساجی معتقد است بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر خود مقابل دروازه سپاهان متزلزل بوده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل اسماعیلی پس از شکست یک بر صفر نساجی مازندران مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: پیش‌بینی بازی سنگین و جانداری داشتیم و به سپاهان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. در این مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و نگران نیستیم. در ابتدای مسابقه دچار تزلزل شدیم، اما بازی را با گذشت زمان در اختیار گرفتیم. بازی متعادل پیش می‌رفت که شوت احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی تبدیل به گل شد.

وی با بیان اینکه نساجی پس از گل سپاهان، کم نگذاشت و تلاش کرد، گفت: نیمه نخست به جز صحنه گل به صورت پایاپای پیش می‌رفت، اما با اخراج نژادمهدی، برتری در نیمه دوم با ما بود که بازیکنان نساجی در ضربات آخر، متزلزل عمل کردند. آنها تحت تأثیر فشار بازی و نتیجه مسابقه نتوانستند تصمیم درستی بگیرند و توپ‌ها تبدیل به گل نشد.

مربی نساجی مازندران با اشاره به فرصت‌های گلزنی شاگردان ساکت الهامی بیان کرد: سپاهان صدرنشین لیگ برتر و تیمی باشخصیت، باکیفیت و کاملاً حرفه‌ای است. ما این موقعیت‌ها را جلوی چنین تیمی به دست آوردیم که برای‌مان خیلی خوب است. باید بیشتر تلاش کنیم و جوانان ما بیشتر تمرکز کنند تا عملکرد بهتری در ضربات آخر داشته باشیم.

اسماعیلی درباره دیدار نساجی مقابل ملوان بندرانزلی در جام حذفی نیز تصریح کرد: ما در هر بازی برای پیروزی به زمین می‌رویم و لیگ برتر و جام حذفی برای‌مان تفاوتی ندارند. در جام حذفی نیز جانانه و به همان شکل جلو می‌رویم و به دنبال آن جام هم هستیم.

وی در مورد میزان مصدومیت مجتبی بیژن خاطرنشان کرد: پس از برخورد، مجتبی دچار مشکل شد و به بیمارستان رفت. ندیدم از بیمارستان برگشته باشد و اطلاعی از مصدومیتش ندارم. ان‌شاءالله که چیز خاصی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.