بیست‌ویکمین هفته از لیگ برتر فوتبال امشب و در هیاهوی برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود.

بیست‌ویکمین هفته از لیگ برتر فوتبال امشب و در هیاهوی برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان در شهرهای قائمشهر، اراک و مسجدسلیمان وارد هفته بیست و یکم خود می‌شود. دیدارهایی که می‌تواند بالا و پایین جدول را دچار تغییراتی کند.

نساجی - سپاهان این دیدار مصاف تیم یکی مانده به صدر و یکی مانده به قعر جدول است. سپاهان بعد از رسیدن به صدر، این جایگاه را به پرسپولیس داده و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد. این تیم ۴۱ امتیازی که از آن جزو مدعی اصلی قهرمانی یاد می‌شود در بازی هفته پیش مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد. شاگردان محرم نویدکیا این فرصت را دارند تا با توجه به غیبت پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان با یک امتیاز نیز دوباره به صدر جدول بازگردند.

در آن سوی میدان نساجی بعد از شکست دو بر صفر هفته گذشته مقابل پرسپولیس حالا باید با دیگر مدعی لیگ مصاف کند. این تیم با ١۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. نساجی با رده چهاردهم دو امتیاز اختلاف دارد و درصورت عدم نتیجه‌گیری ممکن است باز هم اختلافش با بالاسری‌ها بیشتر شود. هواداران نساجی امیدوارند با حضور ساکت الهامی معجزه‌ای در تیم‌شان رقم بخورد و این تیم از محدوده خطر خارج شود.

آلومینیوم - پیکان

آلومینیوم در نخستین سال حضورش در لیگ برتر فراتر از انتظار نتیجه گرفته و حالا خود را در چهره یک تیم مدعی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشان داده است. این تیم که با رسول خطیبی روزهای خوبی را پشت سر گذاشته بود، تا حدی روندش را با علیرضا منصوریان نیز ادامه داده است. تیم اراکی با ٢٨ امتیاز در رده ششم قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی شانس صعود به رده چهارم را دارد.

پیکان اما بعد از شکست دو بر صفر هفته گذشته مقابل گل‌گهر حالا نیاز به بازسازی روحی و فنی خود دارد. پیکان یکی از تیم‌هایی بود که با هدایت مهدی تارتار خود را به جمع بالای جدولی‌ها رسانده بود ولی در نیم فصل دوم دچار افت شده و با ۲۵ امتیاز به رده یازدهم رسیده است. پیکان برای تغییر رویه و البته قرار گرفتن در جایگاهی در میانه جدول نیاز به سه امتیاز این بازی دارد.

نفت مسجدسلیمان - مس رفسنجان

محمود فکری با نفت مسجدسلیمان انگیزه خیلی بالایی دارد. این مربی بعد از جدایی پرحاشیه‌اش از استقلال، با ایجاد تحول در نفت می‌تواند دوباره توانایی‌های خود را به اثبات برساند. نفتی‌ها با سرمربی جدیدشان موفق شدند در بازی قبل سپاهان را متوقف کنند. این تیم که با ٢١ امتیاز در رده دوازدهم است، ذوب‌آهن و سایپا را پشت سر خود می‌بیند و برای عوض نکردن جایگاهش یا آنها فرصتی برای اشتباه ندارد.

مس نیز مانند آلومینیوم در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر شرایط فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کند. مسی‌ها با هدایت محمد ربیعی با ٢٨ امتیاز در رده پنجم قرار دارند و در بازی هفته پیش خود مقابل سایپا با یک گل پیروز شده‌اند. تیم شهر رفسنجان نشان داده در لیگ به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد و از همین رو با توجه به حضورش در کورس کسب سهمیه به دنبال هر سه امتیاز این بازی در گرمای مسجدسلیمان خواهد بود.

به گزارش تسنیم برنامه مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه - ۲ اردیبهشت

*نساجی مازندران – سپاهان اصفهان/ ساعت ٢١ ورزشگاه شهید وطنی داور: سید رضا مهدوی، کمک‌ها: امیر رضا آشور ماهانی و احد سلطانی، داور چهارم: مجید محمدی ناظر: حسن کامرانی فر

*آلومینیوم اراک – پیکان/ ساعت ٢١ ورزشگاه امام خمینی (ره) داور: مرتضی منصوریان، کمک‌ها: یعقوب سخندان و مرتضی یوسف شهریاری، داور چهارم: رضا قاسمی ناظر: اسماعیل صفیری

*نفت مسجدسلیمان - مس رفسنجان/ ساعت ٢١ ورزشگاه شهید بهنام محمدی داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: محمد رضا منصوری و هادی طوسی، داور چهارم: محمد حسین ترابیان ناظر: محسن قهرمانی

جمعه - ۳ اردیبهشتگل‌گهر سیرجان – صنعت نفت آبادان/ ساعت ۲۰:۴۰ ورزشگاه امام علی (ع) داور: سید وحید کاظمی، کمک‌ها: حمید سبحانی و مهدی شفیعی، داور چهارم: سید علی اصغر مومنی ناظر: مسعود مرادی

زمان برگزاری دیگر مسابقات این هفته به دلیل حضور ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بعداً اعلام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.