هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، شاگردان ساکت الهامی در دیدار مقابل سپاهان تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد، شاگردان ساکت الهامی در دیدار مقابل سپاهان تنها به دنبال کسب سه امتیاز هستند. حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه بازی با سپاهان گفت:‌ وضعیت تیم خوب است و تمرینات بسیار خوبی را در این تعطیلی لیگ انجام دادیم تا آماده بازی با سپاهان شویم. ما در بازی با پرسپولیس هم دنبال گرفتن یک امتیاز یا انجام یک بازی بسته نبودیم و هدف‌مان برد بود، ولی گل زودهنگامی که خوردیم شرایط‌مان را در ورزشگاه آزادی سخت کرد. با این حال باخت قبلی را فراموش کردیم و حالا فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل سپاهان هم خاطر نشان کرد: ما در همه بازی‌ها فقط برای برد بازی می‌کنیم و در بازی با سپاهان هم محکوم به برد هستیم تا در جدول خودمان را تکان بدهیم. سپاهان تیم خوبی است، ولی ما در قائمشهر بازی داریم و با توجه به شرایط میزبانی نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم تا این بازی را ببریم. ما دنبال مساوی نیستیم و حتماً باید این بازی را ببریم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر همچنین راجع به شانس ماندن این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: از زمانی که آقای الهامی به تیم اضافه شده است نتایج خوبی گرفتیم و فقط بازی با پرسپولیس را واگذار کردیم. ما تیم خوبی داریم و شک نکنید که در لیگ برتر می‌مانیم. مطمئناً خیلی زودتر از آن چیزی که همه فکر می‌کنند شرایط‌مان در جدول تغییر خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.