بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر از هواداران این تیم خواست که به آینده امیدوار باشند و به اعضای تیم انرژی و انگیزه بدهند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر از هواداران این تیم خواست که به آینده امیدوار باشند و به اعضای تیم انرژی و انگیزه بدهند. حامد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار فردا با سپاهان گفت: این بازی برای ما بسیار مهم است و مثل همه دیدارهای باقی‌مانده در لیگ برتر، برای ما حکم فینال را دارد. در این چند روز تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده این بازی هستیم.

مدافع نساجی در خصوص اینک خیلی‌ها شانس موفقیت سپاهان در این بازی را بیشتر از نساجی می‌دانند، یادآور شد: تحلیل‌ها متفاوت است ولی در زمین مسابقه نتیجه مشخص می‌شود و نمی‌توان براساس جایگاه تیم ها در جدول نظر قطعی داد. می‌دانیم که سپاهان تیم خوبی است ولی در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و پتانسیل موفقیت در این بازی را هم داریم. بچه‌های ما اهمیت هر مسابقه را به‌خوبی درک می‌کنند.

شیری در ارتباط با نگرانی هواداران نساجی بابت موقعیت این تیم در جدول، اظهار داشت: حق نداریم با احساسات هواداران بازی کنیم. آنها حق دارند نگران باشند ولی در کنار این نگرانی باید امیدوار باشند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند چون حمایت آنها به ما انرژی و انگیزه می‌دهد. تا آخرین بازی نهایت تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا بهترین نتایج را بگیریم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.