یکی از شرکای تجاری باشگاه لیورپول در اعتراض به تصمیم این باشگاه برای حضور در سوپرلیگ اروپا به همکاری خود با قرمزهای مرسی‌ساید خاتمه داد.

یکی از شرکای تجاری باشگاه لیورپول در اعتراض به تصمیم این باشگاه برای حضور در سوپرلیگ اروپا به همکاری خود با قرمزهای مرسی‌ساید خاتمه داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت تاک‌اسپورت انگلیس، شرکت «تریباس» به‌عنوان یکی از شرکای تجاری رسمی باشگاه لیورپول به نشانه اعتراض به تصمیم این باشگاه برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ اروپا، به همکاری‌اش با سرخپوشان مرسی‌ساید‌ پایان داد.

اعلام شکل‌گیری تورنمنتی انحصاری با حضور ۱۲ تیم مطرح فوتبال اروپا از جمله شش تیم از لیگ برتر فوتبال انگلیس، بازخورد‌های منفی گسترده‌ای در سطح قاره سبز داشته است و حتی هواداران برخی از این تیم‌‌ها همچون چلسی و منچسترسیتی از این موضوع ابراز نارضایتی کردند.

شرکت تریباس هم جزو معترضان به شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا بوده است و این موضوع را با پایان دادن به شراکتش با لیورپول نشان داده است. در بیانیه‌ این شرکت برای اعلام خبر پایان همکاری‌اش با لیورپول آمده است: «فوتبال به هواداران تعلق دارد و بهانه‌ای برای متحد کردن همه ماست. این ورزش هرگز برای نفع بردن عده‌ای محدود به وجود نیامده است».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.