مدافع الدحیل قطر گفت که برتری استقلال در دو دیدار نخست گروه C لیگ قهرمانان آسیا و صدرنشینی نماینده ایران، کار شاگردان لموشی را دشوار می‌کند.

مدافع الدحیل قطر گفت که برتری استقلال در دو دیدار نخست گروه C لیگ قهرمانان آسیا و صدرنشینی نماینده ایران، کار شاگردان لموشی را دشوار می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوییس مارتین در نشست خبری دیدار تیم‌های استقلال ایران و الدحیل قطر اظهار داشت: بازی مهمی در هفته سوم مقابل صدرنشین گروه داریم. تیمی که دو پیروزی متوالی به دست آورده است و این موضوع، کار ما را دشوار می‌کند. هدف ما صدرنشینی گروه و صعود به دور بعدی مسابقات است.

وی با اشاره به لزوم تمرکز بالا میان شاگردان صبری لموشی برای غلبه بر استقلال بیان کرد: باید تمرکز زیادی در زمین داشته باشیم تا برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا و بازی قدرتمندی در طول مسابقه ارائه کنیم. تمرکز بهترین راهی است که نتیجه ما را در این مسابقه تضمین می‌کند.

مدافع الدحیل قطر با تمجید از عملکرد این تیم در دو دیدار نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: الدحیل در بازی اول سطحی ممتاز از خودش نشان داد و مقابل الشرطه پیروز شد. در دیدار با الاهلی هم خیلی به پیروزی نزدیک بودیم، اما الاهلی توانست بازی را در دقایق پایانی به تساوی بکشاند و حالا با چالشی جدید روبه‌رو هستیم. ما با اراده وارد زمین می‌شویم و این اراده، ما را در این مسابقه به هدف‌مان می‌رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.