رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در نقش یک میانجی برای کاهش تنش در روابط ۱۲ باشگاه تشکیل دهنده سوپرلیگ اروپا و یوفا ایفای نقش کند.

رئیس قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در نقش یک میانجی برای کاهش تنش در روابط ۱۲ باشگاه تشکیل دهنده سوپرلیگ اروپا و یوفا ایفای نقش کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه؛ ناصر الخلیفی می‌خواهد برای خاموش کردن آتش اختلافات میان ۱۲ باشگاه بنیان‌گذار سوپرلیگ اروپا و اتحادیه فوتبال قاره سبز (یوفا) دست به کار شود.

سال ۲۰۱۹ زمانی که الخلیفی به عنوان یکی از اعضای کمیته اجرایی یوفا و اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) انتخاب شد خیلی‌ها نسبت به درست بودن حضور او در این دو سازمان تردید داشتند و دلیل آن هم تخطی‌های او از قانون بازی جوانمردانه مالی یوفا برای خرید بازیکنانی مانند نیمار و امباپه بود. اکنون اما بعد از گذشت دو سال از آن قضیه، همین مرد قطری قصد دارد ثابت که حضورش در کمیته اجرایی یوفا و ECA بی‌فایده نیست.

طبق ادعای اکیپ؛ الخلیفی قصد دارد در نقش یک میانجی میان یوفا و سازمان سوپرلیگ اروپا وارد عمل شود تا میان دو طرف آتش‌بس برقرار کند و در صورت امکان راهی برای برطرف کردن اختلافات‌ آنها پیدا کند.

یوفا مخالف سفت و سخت شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا است و به همین دلیل هم تهدید کرده تمامی تیم‌هایی که در این تورنمنت شرکت داشته باشند و بازیکنان آنها را از حضور در سایر رقابت‌ها در رده داخلی و ملی محروم می‌کند. سازمان سوپرلیگ هم اما در برابر این تهدید سکوت اختیار نکرده و از هم اکنون پرونده این جنگ تمام عیار را به نهاد‌های قضایی مرتبط برده است تا از مجازات‌هایی که یوفا هشدارش را داده جلوگیری نماید.

الخلیفی و تیمش به همراه بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند از آلمان، سه تیمی بودند که پیشنهاد حضور در سوپرلیگ اروپا را دریافت کردند اما آنها را این پیشنهاد را رد کرده‌ا‌ند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.